La crisi no treu «xispa» a la Coca-Cola

La companyia manté estable el benefici durant el tercer trimestre, però baixa les vendes.

Publicat el 02 de novembre de 2009 a les 05:51
La multinacional de refrescos Coca-Cola va obtenir un benefici net de 1.896 milions de dòlars (1.266 milions d'euros) en el tercer trimestre de 2009, només un 0,3% més que en el mateix període de l'any anterior.
 
La companyia adverteix, però, sobre la debilitat del mercat espanyol i d'Europa oriental pels "importants desafiaments macroeconòmics" als que s'enfronta.
 A Europa, la facturació del grup va baixar a causa de l'impacte de les divises, mentre que els volums van créixer a la regió nord-occidental.
 
En els tres últims mesos, el grup ha assolit uns beneficis superiors als 8.044 milions de dòlars (5.370 milions d'euros), un 4% menys. Les vendes van baixar un 10% a Europa, un 2% a Amèrica del Nord i un 3% a Llatinoamèrica, mentre que el descens a Euràsia i Àfrica va ser del 9%.