La logística de Fredpicking una ajuda per reduir costos en època de crisi

Publicat el 16 d’octubre de 2008 a les 08:00
Instal·lacions avançades
La companyia que contracti el servei integral de logística de Fredpicking es beneficiarà d’una oficina ‘claus en mà’, que inclou llum, aigua, telèfon, internet, servei de neteja i espais comuns com sales de reunions i menjador, d’un eficient servei de transport i d’unes instal·lacions que destaquen per la seva tecnologia, ja que permeten la conservació i emmagatzematge de productes a temperatura controlada, sigui negativa (-18º), positiva (de 0º a 5º); o bé amb temperatura positiva i humitat sota control (entre 10º i 16º).
“Volem interpretar l’actual situació econòmica com una oportunitat més que un problema i estem segurs que la proposta de logística integral, amb una oficina a punt per entrar-hi a treballar, suposarà un gran estalvi per a les empreses interessades.”,afirma Josep Serrano, director comercial de Fredpicking, que destaca que l’empresa compta amb “unes instal·lacions a l’avantguarda del sector i amb una excel·lent ubicació, a prop de Vic i alcostat de l’Eix Transversal (C-25)”.
Fredpicking inclou també en els seus serveis magatzems convencionals per satisfer qualsevol tipus de demanda i un sistema telemàtic per la gestió d’estocs i que dóna la traçabilitat des de l’origen de qualsevol producte i permet que el client pugui consultar a través d’Internet i a temps real el moviment de les seves mercaderies dins de les instal·lacions.
Brinda, a més, assessorament per ajudar a trobar la millor solució a les necessitats logístiques d’una empresa i mesures d’imització de recursos (cadena de distribució, reestructuració de magatzems,…) a partir d’un primer diagnòstic gratuït.
Després d’una trajectòria en el sector logístic de més de 10 anys, Fredpicking compte entre els seusclients amb diverses grans companyies del sector de l’alimentació i la distribució. Amb la seva proposta de logística integral, adreçada a petites i mitjanes empreses, vol ampliar i diversificar la seva cartera de clients.