El Consell d'Alcaldes del Pallars Sobirà ha reivindicat la seva voluntat de formar part de la candidatura olímpica dels Jocs d’Hivern Barcelona-Pirineus. El president del Consell Comarcal del Pallars Sobirà, Carles Isús, ha explicat que ara mateix desconeixen si "el Pallars serà olímpic" i ha explicat que no tenen cap tipus d’informació en aquest sentit.
Isús s'ha mostrat contundent i ha afirmat que el Pallars Sobirà “no es pot permetre una altra vegada quedar al marge d'uns Jocs com va passar l’any 1992”. En aquest sentit, ha dit que la comarca s'ha de fer valdre i ha recordat que el Pallars Sobirà disposa de quatre estacions d'esquí.
Aquesta és una de les qüestions que, juntament amb els alcaldes de la comarca, es posarà sobre la taula en la la reunió de la Comissió bilateral entre el Pallars Sobirà i el Govern de la Generalitat. Isús ha dit que confia que aquesta trobada es pugui celebrar durant la primera quinzena d'octubre.
El president del Pallars Sobirà ha explicat que és un tema que els preocupa i per tant ha dit que seran "molt pesats" i si cal "molt impertinents” per no quedar fora de la candidatura. Isús ha remarcat que hi volen ser, col·laborant amb el desenvolupament d'aquesta candidatura. Els Jocs Olímpics d’Hivern, de fet, va ser el tema principal del Consell d'Alcaldes del Pallars Sobirà celebrat la setmana passada.
El president del Consell Comarcal del Sobirà ha narrat que si estan fora d'aquest projecte, voldrà dir quedar fora del desenvolupament d'aspectes importants com les comunicacions, les telecomunicacions o d'altres infraestructures importants. Per Isús, quedar fora de la candidatura significarà “augmentar les desigualtats i desequilibris entre territoris pirinencs”.
El Pallars Sobirà reivindica formar part de la candidatura olímpica dels Jocs d'Hivern
El president, Carles Isús, es mostra contundent i diu que no es poden permetre una altra vegada "quedar al marge d'uns Jocs com va passar el 1992"
ARA A PORTADA
-
L'alumnat a l'escola catalana cau fins als 1,6 milions en un curs marcat per la prohibició dels mòbils Marc Orts i Cussó
-
De la «conquesta» al referèndum per continuar al Regne Unit: el fil roig entre Catalunya i Gibraltar Pep Martí i Vallverdú
-
«No vivim en situació de normalitat»: què ha de passar després de la reunió Puigdemont-Illa? Bernat Surroca Albet | Oriol March
-
Pressupostos, trens i llengua: totes les carpetes que marcaran el nou curs polític al Parlament Sara Escalera
-
Publicat el 25 de setembre de 2019 a les 15:59
Et pot interessar
-
Esports Laporta acomiada una de les figures clau del mandat al Barça
-
Esports L'aficionat de l'Espanyol que va dirigir insults racistes a Iñaki Williams accepta un any de presó
-
Esports El Barça tanca un nou patrocini per a la samarreta
-
Esports Vox treu pit de la invitació al camp de l'Espanyol
-
Esports Un exjugador del Barça torna a la Lliga amb 36 anys per sorpresa
-
Esports Avís de Hansi Flick als jugadors del Barça: «Els egos maten l'èxit»