El waterpolista d'Olot Blai Mallarach ja és a Rio per participar en els Jocs

La selecció espanyola de waterpolo disputarà el primer partit aquest dissabte a la tarda contra Itàlia

Publicat el 04 d’agost de 2016 a les 15:57
L'olotí Blai Mallarach ja és a Brasil per participar en els Jocs Olímpics de Rio amb l'equip de waterpolo. Juntament amb els seus companys, Mallarach debutarà aquest dissabte 6 d'agost a les 16.40 hores contra la selecció italiana.

La selecció espanyola de waterpolo es va aconseguir classificar pels Jocs el passat 8 d'abril, després de derrotar Canadà als quarts de final preolímpics. L'olotí va ser l'autor d'un gol en el tercer quart del partit. L'equip es troba en el grup B, i també s'haurà d'enfrontar amb les seleccions dels Estats Units el dilluns 8 d'agost, Croàcia el dijous 11, França el dissabte 13 i amb Montenegro el diumenge 14.

Fins al moment Mallarach jugava amb l'Olympiakós grec, però abans de partir cap a Rio va fitxar per l'actual campió de lliga, l'Atlètic Barceloneta. D'aquesta manera, el waterpolista de 28 anys podrà continuar jugant al mateix nivell competitiu, però des de casa.