L'exàrbitre català Xavier Estrada Fernández, que va presentar la primera querella pel cas Negreira pels seus serveis al Barça, ha demanat aquest dijous a la jutgessa que instrueix la causa que reclami informació sobre 12 factures que l'exvicepresident del Comitè Tècnic d'Àrbitres (CTA) José María Enríquez Negreira va fer el 2019 per a la Federació Catalana de Futbol (FCF).
En l'escrit, Estrada Fernández sol·licita al jutjat d'instrucció 1 de Barcelona que reclami la informació al vicepresident econòmic del CTA de la Reial Federació Espanyola de Futbol (RFEF) i també president del CTA de la FCF, Xavier Moreno. Concretament, vol que Moreno detalli en què consistia l'"assessorament tècnic" pel qual es van emetre les factures, i que aclareixi si hi havia cap informe o document que acredités aquests serveis.
A banda de les seves lluites judicials, el col·legiat, que es va retirar el 2021 dels terrenys de joc i ara controla el VAR, conformarà la llista de l'actual alcalde de Lleida Miquel Pueyo amb opcions d'entrar a la Paeria -ara els republicans sumen set regidors- i serà el número cinc de la llista d'ERC a la ciutat.
[plantillavirals]
L'àrbitre que es va querellar pel cas Negreira demana investigar també la Federació Catalana de Futbol
Xavier Estrada Fernández insta la jutgessa a reclamar informació sobre 12 factures entre l'expresident dels àrbitres i la FCF
ARA A PORTADA
Publicat el 18 de maig de 2023 a les 15:06
Et pot interessar
-
Esports La directiva del Barça torna a avalar per poder inscriure els nous fitxatges
-
Esports El jugador andalús rebutjat pel Nàstic justifica els comentaris catalanòfobs: «A Andalusia són una expressió normal»
-
Esports Ter Stegen tanca la crisi amb el Barça davant de l’afició: «Hem de mirar cap endavant»
-
Esports El Barça de Flick torna a escena: què s'espera de la nova temporada?
-
Esports A Gamper, en reconeixement i homenatge
-
Esports Ter Stegen signa l'informe mèdic i el Barça li retorna la capitania