
Els nous mapes de Google, presentats el passat mes de maig, ja estaven disponibles amb invitació, i alguns usuaris ja l'han pogut anar provant: el mateix maig, el diari Canal Digital, del Grup Nació Digital, ja va fer un article sobre les principals novetats .
Ara, però, Google ha anunciat a través de Google+ que tothom qui ho vulgui pot provar la nova versió de Google Maps. Per fer-ho, cal accedir a maps.google.com/preview i activar la nova versió, que substituirà l'anterior.
Per altra banda, l'aplicació per iOS també s'ha actualitzat a la versió 2.0. Entre les novetats, la tornada de l'aplicació específica per iPad després que Apple decidís eliminar-la d'entre les aplicacions preinstal·lades, així com informació de trànsit per a les rutes i la cerca de llocs per categories.