Oriol Pla porta a Olot «Ragazzo», una crítica a l'abús de poder

Cultura

L'obra, basada en la mort d'un jove el 2001 quan participava en una manifestació, es pot veure dijous al Teatre Principal

Publicat el 17 de maig de 2016 a les 14:38
Actualitzat el 19 de maig de 2016 a les 20:04
[youtube]https://www.youtube.com/watch?v=HTce6iGb-Yk[/youtube]
La història real de la mort d'un jove en una manifestació contra la cimera del G-8 el juliol del 2001 a Gènova és el fil conductor de Ragazzo, una obra que es pot veure aquest dijous a les nou del vespre al Teatre Principal d'Olot dins el cicle del LAP. L'obra és una crítica a la globalització i l'abús de poder i a la vegada reivindica un sentiment de memòria col·lectiva.

L'actor Oriol Pla i la Companyia de Teatre Tot Terreny firmen aquest muntatge aclamat als Premis de la Crítica 2015, ja que va endur-se el guardó de millor espectacle per a joves i Oriol Pla va ser premiat a la categoria de Revelació.
Escull Garrotxa com la teva font preferida de Google