El Síndic de Greuges de Catalunya, entitat encarregada de recollir les queixes dels ciutadans catalans, serà present a Olot aquest dijous 20 d’abril. Els responsables de l’organització s’instal·laran a Can Trincheria per rebre qualsevol olotí durant tot el matí.
La població pot fer consultes o presentar queixes sobre les administracions públiques i les empreses subministradores de serveis bàsics com l’aigua, la llum o el gas. Per poder-ho fer cal demanar una cita prèvia trucant al 900 124 124 o enviant un correu a sindic@sindic.cat. Des de l’organització catalana es preveu que aquest 2017 es torni a venir a Olot en una segona ocasió al voltant dels mesos d’octubre i novembre.
Des de fa 21 anys el Síndic de Greuges de Catalunya es trasllada a diferents indrets del territori català per facilitar el servei als ciutadans. Fa tres anys l’entitat i l’Ajuntament d’Olot van signar un conveni d’atenció singularitzada perquè es fes un informe sobre les queixes i consultes d’Olot que recull el Síndic.
El Síndic de Greuges de Catalunya arriba a Olot
Societat
Aquest dijous l’entitat recollirà les queixes dels olotins a Can Trincheria
ARA A PORTADA
Publicat el
19 d’abril de 2017 a
les 16:00
Actualitzat el
19 d’abril de 2017 a les
19:57
Et pot interessar
-
Societat La Vall d'en Bas estudia portar al contenciós la variant d'Olot i les Preses i demanar que s'aturi el projecte
-
Societat Olot desempadrona 1.300 persones en un any per frau: fins a vuit persones en un mateix domicili
-
Societat Restriccions a la circulació motoritzada a l'Alta Garrotxa per reduir el risc d’incendis durant l’estiu
-
Societat
Olot incrementa les sancions per beure alcohol al carrer
-
Societat
El zelador d'Olot canvia de sexe 16 anys després d'entrar a presó
-
Societat
La variant d'Olot i les Preses tindrà 11 quilòmetres i costarà 471,6 milions d'euros
