Agents de la Policia de la Generalitat-Mossos d’Esquadra de l’Àrea Regional de Trànsit de Girona, sector Olot, van denunciar penalment el passat dissabte, 16 de juny, un home de 25 anys i veí de Santa Pau (Garrotxa), com a presumpte autor d’un delicte contra la seguretat viària per circular a una velocitat penalment punible.
Els fets van passar el mateix dia 16 de juny durant un control de velocitat que s’havia muntat a l’altura del quilòmetre 2.9 de la carretera GI-524, al nucli de Batet de la Serra, dins del terme municipal d’Olot.
Quan passaven uns minuts de dos quarts de set del matí els mossos van detectar un turisme que circulava a 167 km/h, per la travessera del poble, en un tram de via on la velocitat màxima permesa és de 50 km/h.
Els agents van aturar el vehicle i, després d’identificar el conductor, van instruir diligències penals per un delicte contra la seguretat viària.
El conductor va quedar citat per tal de presentar-se davant del jutjat d’instrucció en funcions de guàrdia d’Olot quan se’l requereixi.
Els Mossos denuncien un conductor de Santa Pau per anar a 167 km/h per Batet
Societat
La velocitat màxima permesa en aquest tram de carretera és 50 km/h
ARA A PORTADA
-
-
Societat Condemnat a sis anys i mig de presó l'home que va abusar sexualment de tres menors amb discapacitat a Olot ACN
-
Política Cercador: consulta a quina mesa electoral has de votar a les eleccions del 29-N Neus Climent
-
-
Societat La Vall d'en Bas també porta als jutjats la variant d'Olot i les Preses Neus Climent / Agències
Publicat el
18 de juny de 2018 a
les 15:37
Et pot interessar
-
Societat
Olot farà una reforma integral del cementiri després de detectar filtracions
-
Societat
Unió de Pagesos porta la variant d'Olot als jutjats
-
Societat
La Garrotxa «al límit»: el Consell Comarcal demana «frenar» el creixement de població
-
Societat
Sant Miquel de Campmajor i Mieres denuncien que la falta de cobertura «complica molt la vida» als veïns
-
Societat
Olot vol evitar la proliferació de supermercats 24 hores i botigues de manicura
-
Societat
L'Agència de Residus de Catalunya inverteix 240.000 euros a la Garrotxa per retirar amiant de tres municipis
