Endesa ha obert quatre nous punts de servei a Catalunya amb l’objectiu d’apropar l’atenció als clients d'Olot, Granollers, Terrassa i Tremp, i per extensió, als veïns d’aquestes comarques: el la Garrotxa, el Vallès Oriental, el Vallès Occidental i el Pallars Jussà. La inauguració dels centres s'ha fet en un moment excepcional conscients que ara, més que mai, poden generar-se més consultes de l’habitual arran de la crisi arran de la Covid-19. El nou punt a Olot es troba situat al número 30 de l'avinguda de Santa Coloma.
Aquestes oficines, que en substitueixen d’anteriors, s’afegeixen a la xarxa comercial que ja hi ha distribuïda arreu del territori català i sumen un total de 61 punts d’atenció presencial. Com a conseqüència de la crisi sanitària, els 57 centres que hi havia operatius en aquell moment van haver de tancar i van poder reprendre l’activitat amb l’entrada a la fase I i segons el pla de desescalada establert per les autoritats. Així, durant l'última setmana de maig ja van quedar reobertes totes les oficines de Catalunya i es va centrar especialment l’atenció en el col·lectiu de majors de 65 anys, menys habituat en fer tràmits a través dels canals digitals i telefònics, que van estar també actius durant tot el període de confinament. En concret, amb els nous punts de servei oberts s’ha donat feina a 10 persones i ja són 208 les que treballen per Endesa en oficines d’atenció presencial.
Des d’aquestes oficines s’atendran sol·licituds d’informació i es gestionaran diversos aspectes relacionats amb el subministrament elèctric, com per exemple mesures d’estalvi energètic, assessorament sobre millora de pautes de consum, informació sobre la factura, aplaçaments i fraccionaments, contractació d’energia, modificacions contractuals o manteniment. També es preveu atendre –com a la resta de punts de servei del territori– consultes sobre les condicions que s’han de complir per poder-se acollir al Bo Social elèctric. Precisament Endesa va informar a tots els clients que les renovacions s’han prorrogat com a conseqüència del període d’alerta sanitària que s’ha viscut durant els darrers mesos.
Els majors de 65 anys tindran accés preferent i també s’ha incorporat un sistema de cita prèviaque es recomana utilitzar per a evitar aglomeracions, així com per poder millorar l’atenció a les necessitats d’assessorament de cada client i poder aplicar correctament les mesures d’higiene i seguretat.
Per a reservar dia i hora, els clients que ho desitgin poden demanar cita en línia a la web d'Endesa Energia o bé a Energia XXI en funció de si es té contractat el mercat lliure o regulat, respectivament, així com mitjançant les app “Endesa Clientes” o “Energía XXI”.
En tots els casos s’haurà de seleccionar la ubicació, el tipus de servei i la data i hora de preferència. A continuació, i segons el codi de reserva obtingut, es comunicarà el dia i hora.
Així mateix, també s’han implementat tota una sèrie de mesures preventives contra la Covid-19, des de mampares de protecció en els lloc d’atenció personal, mascaretes, guants o gels hidroalcohòlics, fins a control d’accés i circulació dins dels establiments, o cartells informatius, entre d’altres.
Durant tot el període de confinament Endesa ha atès els seus clients a través dels canals digitals i telefònics, els quals continuen actius de forma habitual. Així, els clients disposen de la web i de dos telèfons gratuïts per a l’atenció comercial en funció de si es té contractat el mercat regulat (800 76 03 33) o el mercat lliure (800 76 09 09).
[noticiadiari]2/204396[/noticiadiari]
[noticiadiari]2/204732[/noticiadiari]
[noticiadiari]2/204426[/noticiadiari]
[noticiadiari]2/203378[/noticiadiari]
[noticiadiari]2/202295[/noticiadiari]
Endesa obre un nou punt de servei a Olot per a reforçar l'atenció presencial
Ja són 61 les oficines que hi ha repartides arreu del territori, les quals donen feina a 208 persones
ARA A PORTADA
Publicat el 29 de juny de 2020 a les 12:04
Actualitzat el 29 de juny de 2020 a les 12:14
Et pot interessar
-
Societat Olot, protagonista del cupó de l'ONCE
-
Societat La Ruta de les Tapes d’Olot 2025 comptarà amb vint establiments
-
Societat Els Mossos prometen «tolerància zero i resposta contundent» contra les ocupacions a la Garrotxa
-
Societat Hospitals, depuradores o xarxa d’aigua: quin marge té la Garrotxa si es queda sense llum?
-
Societat Crítiques a la taula d’emergències de la Garrotxa durant el tall de llum: «No va respondre ningú»
-
Societat Sis mercats i desenes d’activitats: així serà la Fira de l’1 de Maig 2025 d’Olot