
El proper dimecres 27 d’abril se celebrarà la XVII Diada de Cooperació Solidària, diada que conclou les diferents activitats entorn la temàtica d’aquest any “I tu, què consumeixes? Per un consum responsable, sostenible i solidari”.
L’acte el protagonitzaran 300 nens i nenes de 6 centres de primària de Girona que exposaran el que han treballat a les aules amb el seus companys al llarg d’aquest curs escolar, amb forma de representacions teatrals, cançons i danses. L’acte es realitzarà al Teatre Municipal i l’alcaldessa de Girona, Anna Pagans, i la regidora de Cooperació, Núria Terés, els hi donaran la benvinguda. El grup teatral La Troca dinamitzarà l’activitat que clourà amb una xocolatada de comerç just a la Rambla de la Llibertat.
Aquesta activitat ha estat organitzada pel Consell Escolar Municipal i el Consell Municipal de Solidaritat i Cooperació, i hi participen el CEIP Eiximenis, el CEIP Sta. Eugènia, l’Escola Dr. Masmitjà, el CEIP Migdia, el CEIP Annexa-Joan Puigbert i l’Escola Montessori-Palau. Evidentment aquesta activitat no seria possible sense la feina dels mestres de cada centre i la implicació de l’alumnat.