CCOO de Girona ha presentat aquest dimecres una nova denúncia contra la direcció d'Inecsa per haver rebaixat un 15% les nòmines dels treballadors aquest mes de setembre. Segons el sindicat, al mes passat, l'empresa va plantejar al comitè pactar una rebaixa dels salaris i va amenaçar d'acomiadar tres o quatre treballadors si no acceptaven la proposta. CCOO assegura que tot i la negativa de la plantilla, l'empresa ha decidit aplicar la rebaixa 'unilateralment'. Aquesta és la quarta denúncia que el sindicat presenta contra Inecsa. Anteriorment, CCOO va denunciar l'empresa per impagament de les nòmines del mes de març i maig i de la paga extraordinària d'estiu.
Quarta denúncia a Inecsa. CCOO ha fet efectiva aquest dimecres la queixa formal davant la Inspecció de Treball. En aquest cas, el sindicat es queixa que l'empresa ha rebaixat fins a un 15% les nòmines dels treballadors, en funció dels salaris.
Segons el sindicat, durant el mes de setembre l'empresa va proposar al comitè de treballadors pactar una rebaixa dels salaris. El personal s'hi va negar tot i que, segons el sindicat, van rebre amenaces d'acomiadaments per part de l'empresa si no acceptaven la rebaixa.
CCOO ha enviat un comunicat exigint als accionistes de l'empresa que aportin el finançament necessari per fer efectiu el pagament de la totalitat dels salaris.
