Girona té el millor torró de crema cremada de l'Estat. Concretament, es fa a la pastisseria Noguera, a càrrec d'Arcadi Rafael Ossa. Així ho ha determinat aquest dijous el Gremi de Pastisseria de Barcelona, en la segona edició del concurs, que l'ha escollit entre una quarantena de participants.
El torró de Noguera Pastissers, amb central a Vilobí d'Onyar i diverses pastisseries repartides per Girona, Riudellots de la Selva, Maçanet de la Selva, Vilablareix i Sant Gregori; ha estat el millor valorat pel gust, textura i aspecte. Per triar el guanyador, els candidats del concurs han lliurat tres barres de torró artesà de crema cremada en format rectangular elaborades completament amb ametlla, rovell d’ou, làctics -opcional-, sucres i aromatitzants, i cremats per una o diverses cares.
[noticiadiari]2/265948[/noticiadiari]
El torró de crema cremada de la pastisseria Noguera de Girona, premiat com el millor de l'Estat
El Gremi de Pastisseria de Barcelona reconeix el torró artesà del pastisser Arcadi Rafael Ossa pel seu gust, textura i aspecte
ARA A PORTADA
-
Figueres: majoria absoluta de Junts amb més policia i mà dura contra els ocupes Bernat Castanyer Colomer
-
«El tracte no és el que s'espera de la sanitat pública»: Lluc Salellas denuncia violència obstètrica al Trueta Irene Montagut
-
Els productes de Girona i la Costa Brava, presents en el menú de la conferència de presidents Anna Mira Perich
-
-
Publicat el 30 de novembre de 2023 a les 16:46
Et pot interessar
-
Societat El Meteocat activa l'avís de perill a sis comarques per forts ruixats i tempestes
-
Societat Un violador reincident condemnat a Girona a nou anys i mig de presó
-
Societat Aquests són els noms més comuns al Gironès
-
Societat Una normativa limita els grups turístics a Girona i prohibeix l'ús de megàfons
-
Societat L'antiga fàbrica Simon de Girona es convertirà en el nou institut Ermessenda
-
Societat Comença la segona fase del concurs per dissenyar el futur Campus de Salut de Girona i Salt