La Diputació de Girona, mitjançant el Servei de Promoció i Desenvolupament Econòmic Local, desenvolupa des del passat mes de març la iniciativa "Tutoria per a la transformació digital". Es tracta d’una proposta emmarcada en el programa "Co-Creix" i subvencionada pel Fons Europeu de Desenvolupament Regional (FEDER). Està dirigida a empreses de les comarques gironines amb una trajectòria màxima de cinc anys i situades o assessorades als vivers d’empreses i espais de cotreball de la Xarxa Gironina d’Espais d’Allotjament Empresarial (XGEAE).
S’ofereixen fins a cinc hores de tutoria personalitzada, amb un expert en eines digitals, perquè l’empresa participant conegui les diverses opcions que poden incidir en la seva transformació digital. El programa té dues modalitats de tutoria: «Digitalitza la teva empresa», en què es busquen les eines digitals que ajudaran l’empresa a resoldre’n la gestió diària, i «Enforteix la teva marca», en què es detecten les diferents opcions digitals que l’ajudaran a donar a conèixer la marca.
Actualment, una trentena d’empreses i autònoms s’han acollit a aquesta iniciativa de la Diputació de Girona i s’espera que durant aquest mes de maig se n’hi puguin afegir una vintena més, fins a exhaurir les places disponibles. Aquesta proposta ha despertat un gran interès entre les empreses del territori, sobretot arran de la situació actual originada per la pandèmia de la Covid-19, i no es descarta preparar-ne una segona edició el 2021.
[youtube]https://www.youtube.com/watch?v=uXZ9XcCIXio[/youtube]
Les iniciatives empresarials que fins ara s’han acollit a la «Tutoria per a la transformació digital» provenen principalment de les comarques de la Selva i el Gironès. Els sectors d’activitat dels participants són molt variats; s’hi troben comerços locals de venda al detall i de serveis, productors agroalimentaris, empreses culturals i educatives, empreses audiovisuals i consultors turístics. Les necessitats digitals que s’han detectat en el programa van des de la gestió dels clients i la seva facturació, fins a l’enviament de correus promocionals i la presència a les xarxes socials, amb un denominador comú, la voluntat de millorar la gestió i la comunicació diària a partir del coneixement i la implementació de les eines digitals.
Per a poder participar en el programa, l’empresa només ha de contactar amb l’espai d’allotjament empresarial de l’XGEAE i emplenar el formulari d’inscripció en aquest enllaç.
[noticiadiari]2/201967[/noticiadiari]
[noticiadiari]2/202155[/noticiadiari]
[noticiadiari]2/201976[/noticiadiari]
[noticiadiari]2/201655[/noticiadiari]
[noticiadiari]2/202103[/noticiadiari]
[noticiadiari]2/198469[/noticiadiari]
[noticiadiari]2/197029[/noticiadiari]
[noticiadiari]2/198064[/noticiadiari]
La Diputació de Girona impulsa la transformació digital de les empreses amb el programa «Co-Creix»
Trenta empreses s’han acollit a la iniciativa "Tutoria per a la transformació digital»" del Servei de Promoció i Desenvolupament Econòmic Local, subvencionada pel Fons Europeu de Desenvolupament Regional (FEDER)
ARA A PORTADA
-
L'estiu comença amb avisos del Meteocat per calor diürna i nocturna: 40 comarques en alerta Arnau Urgell i Vidal
-
Un estudi de la UdG revela quina és la millor IA per detectar «fake news» i vídeos manipulats Redacció
-
El menor desaparegut a Roses hauria discutit amb els companys abans de sortir d'excursió amb moto d'aigua Natàlia Pinyol
-
-
Publicat el
12 de maig de 2020 a
les 12:22
Et pot interessar
-
Societat
Els Bombers treballen en un incendi de vegetació a la Font de la Pólvora
-
Societat
La Guàrdia Civil manté la cerca del menor desaparegut amb immersions diàries
-
Societat
Salt invertirà 30 milions d'euros per construir la nova seu dels Mossos d'Esquadra a Salt
-
Societat A presó dos homes per pagar a tres adolescents menors de 16 anys a canvi de sexe a Girona
-
Societat
Girona detecta 41 comerços que no fan servir el català com pertoca i en denuncia tres per incompliments «flagrants»
-
Societat
Girona millora l'eficàcia de la recollida selectiva després d'anys d'estancament
