L'Onyar, campió de la segona edició de la Festa Major dels Quatre Rius de les Fires de Sant Narcís de Girona. L'equip dels barris de Palau, Pla de Palau, Montilivi, Creueta, Mas Ramada, Font de la Pólvora, Vila-roja i Vita Alegre s'ha imposat amb claredat en la popular competició. Ha sumat 140 punts, 35 més que el segon classificat i 40 més que els tercers i quarts classificats.
L'Ajuntament de Girona es va il·luminar aquest diumenge de color blau en honor al conjunt guanyador, representat amb aquesta tonalitat. L'estirada de corda va posar el punt final a la segona edició de la competició gironina.
En l'edició d'enguany s'han inclòs també el primer Campionat de Bitlles Catalanes, la Marató de Donants de Sang, la quarta Cursa de Rutlles o la setena Baixada d’Andròmines, entre d’altres.
L'Onyar, campió de la Festa Major dels Quatre Rius de les Fires de Sant Narcís
La popular estirada de corda ha posat el punt final a la segona edició de la competició gironina
ARA A PORTADA
Publicat el 05 de novembre de 2018 a les 17:00
Actualitzat el 05 de novembre de 2018 a les 17:49
Et pot interessar
-
Societat «El tracte no és el que s'espera de la sanitat pública»: Lluc Salellas denuncia violència obstètrica al Trueta
-
Societat Obliguen un ramader a matar 230 vaques per 12 possibles casos de tuberculosi
-
Societat El Meteocat activa l'avís de perill a sis comarques per forts ruixats i tempestes
-
Societat Un violador reincident condemnat a Girona a nou anys i mig de presó
-
Societat Aquests són els noms més comuns al Gironès
-
Societat Una normativa limita els grups turístics a Girona i prohibeix l'ús de megàfons