'Grà cies al bon temps, que enguany insòlitament ha acompanyat durant tot el cap de setmana, podem dir que ens trobem davant una de les millors fires', ha continuat Freixas, que ha destacat l'èxit d'activitats com el concurs morfològic de vaques frisones i burros catalans, la competició de ramat amb gos d'atura català o el torneig de munyir a mà .
El recinte firal de la mostra, de 40.000 metres quadrats, ha acollit prop de 200 expositors, entre estands empresarials i parades artesanals, 'un clar reflex que ja som una fira totalment multisectorial', ha puntualitzat el batlle de Campllong. L'oferta del certamen s'ha completat amb una demostració d'oficis, una tractorada amb models de tractor antics, una exposició i venda d'obres del 5è concurs de pintura rà pida, una trobada de Seat 600, una exhibició de tallar i fer figures amb troncs, un intercanvi de plaques de cava i un concurs de miniexcavadores. 'Hi ha una mica de tot i per a tothom', ha assenyalat Freixas.
'A la gent que porta mainada li agrada molt veure i tocar animals, i també s'entreté amb les eines i tractors antics', ha comentat l'alcalde, 'mentre que el públic de mitjana edat va més per feina i s'interessa per la maquinà ria agrÃcola i les parades d'artesania'. L'únic inconvenient que ha d'afrontar la Fira Comarcal de Primavera és l'habitual manca d'aparcament, tot i que en aquesta edició la meteorologia ha respectat, no ha plogut, i s'han pogut fer servir tots els espais habilitats al municipi.
'No sempre tenim aquesta sort i de cares a l'any que ve, des de l'organització ens plantegem de fer un aparcament fix', ha afirmat Freixas.
'Que no només tinguem aparcaments de terra i de camps segats perquè si cauen gotes estem perduts i col·lapsem el poble', ha reflexionat en veu alta l'alcalde. 'Intentarem corregir això amb la construcció d'un aparcament asfaltat d'un mÃnim de 2000 places, preparat especialment pels visitants de la mostra', ha finalitzat Freixas minuts abans d'entregar el magnÃfic lot de pagès i el sopar per a dues persones a la parella que ha guanyat el sorteig que ha tancat aquesta 26a Fira Comarcal de Primavera.