Turisme Rural Girona potenciarà la contractació de cases rurals a través d'Internet

Publicat el 18 de març de 2010 a les 09:28

Turisme Rural Girona ha anunciat aquest dimecres que pretén potenciar el web Gironarural.org per tal de 'facilitar i fomentar entre els associats l'ús de les eines tecnològiques per a la venda en línia'.

Turisme Rural Girona, que actualment compta amb prop de 300 cases rurals associades, ha celebrat aquest dimecres l'assemblea anual de socis, de la que també s'ha desprès la voluntat de promoure la categorització dels establiments com 'una eina fonamental' per als mercats estrangers a l'hora d'identificar els establiments de turisme rural. L'assemblea, celebrada al Club Natació Banyoles, ha servit per presentar el pla d'actuacions de l'entitat.

La presidenta, Isabel Miquel, ha incidit en la voluntat de seguir invertint en l'usabilitat del portal de l'associació, així com en el seu posicionament en els mercats objectius. El propòsit és 'donar resposta a la nova demanda creixent' de gent que contracta les vacances per Internet.

Pel que fa a la nova normativa de categorització d’establiments de turisme rural que la Direcció General de Turisme té previst presentar en breu, l’associació, que ha intervingut en el procés d’elaboració del projecte normatiu a través de la Confederació Catalana d'Agroturisme i Turisme Rural, desenvoluparà un paper 'molt actiu' en la seva difusió i assessorament als associats.

La categorització dels establiments és, a parer de Turisme Rural, 'una eina fonamental' per ajudar a identificar l'oferta per part del públic i, en especial, per als mercats estrangers.

Turisme Rural Girona, fundat el 1992, compta amb prop de 300 establiments associats, xifra que representa una mica més de la meitat de la totalitat d’establiments de turisme rural de les comarques gironines.