La Sala Francesc Tarafa ha acollit aquest dimarts l'acte d'agraïment als voluntaris que col·laboren en els diferents projectes de documentació de l'Arxiu Municipal de Granollers: descripció de films, de fotografies, de correspondència i transcripció d'actes municipals i d'entitats.
L'any 2011, l'arxiu granollerí va engegar diversos grups de treball oberts a la participació ciutadana. Des d'aleshores, més de cent persones han col·laborat ajudant a descriure films i fotografies, descrivint correspondència antiga rebuda a l'Ajuntament i transcrivint actes municipals i també de la junta de la Unió Liberal.
Tota aquesta feina s'explica en l'audiovisual Voluntariat a l'Arxiu: un viatge per la història de la ciutat, que s'ha projectat aquest dimarts i que és obra d'Arian Botey amb la col·laboració dels mateixos voluntaris. A partir de divendres es podrà veure a www.granollers.cat/arxiu.
Els voluntaris han rebut un obsequi per la seva tasca: una bossa estampada amb una imatge de la Porxada de fa cent anys.
Acte d'agraïment al centenar de voluntaris de l'Arxiu de Granollers
S'ha fet un documental per explicar la tasca del col·lectiu
Ara a portada
Publicat el 08 de juny de 2022 a les 18:17
Actualitzat el 08 de juny de 2022 a les 18:27
Et pot interessar
-
Cultura Oms estrena «Molt lluny» a l’Edison amb la presència de David Verdaguer i Ilyass El Ouahdani
-
Cultura Canovelles prepara un Sant Jordi ple de cultura i tradició
-
Cultura «La pel·lícula posa la lupa en les minories i ens fa reflexionar sobre el nostre rol dins la societat»
-
Cultura Granollers es tornarà a omplir de llibres i cultura per Sant Jordi