
Tortell Poltrona és un dels artistes participants, i farà duet amb Joan Garriga. Foto: Jordi Preñanosa
El Teatre Auditori de Granollers acull aquest dissabte, dia 22 de novembre, un concert molt especial, que té per objectiu aconseguir un any de llet per a nadons. Organitzat pel periòdic El 9 Nou, el concert és un espectacle únic que serveix per celebrar els 25 anys d'informació de proximitat de la històrica capçalera al Vallès Oriental.
En el concert hi actuaran 19 artistes i grups de la comarca que, en parelles –algunes d'elles inèdites–, compartiran les seves cançons en uns maridatges únics i molt especials. Les entrades costen 15 euros i es poden comprar a través del portal de venda del teatre municipal. Bona música, bons duets, una gran celebració d'un dels mitjans de referència de la comarca, però també molta solidaritat. Tal com assenyalen els organitzadors, tots els diners recollits es destinaran íntegrament a la compra de llet de continuïtat per a infants.
Encara dins del caràcter solidari de l’esdeveniment, s’ha encetat una campanya de recollida de bolquers; el dia mateix del concert, voluntaris d’El Xiprer els recolliran al vestíbul del Teatre Auditori.
Uns duets mai vistos com a al·licient
Des del punt de vista artístic, el festival ofereix una proposta mai vista: parelles d’artistes i grups vallesans, alguns d’ells de primera línia, que no havien actuat mai junts. Així, per l’escenari del Teatre Auditori desfilaran maridatges sorprenents com els formats per Jaume Arnella i De Cara a la Pared, Miqui Puig i Jordi Pujol, Illa Carolina i la soprano Alba Ballús, Mr. & Mrs. Jones i The Gospel Girls, Esther Condal i Bridges Trio, Solé i Batak, Ivette Nadal i Martí Ventura, Cor Infantil Amics de la Unió i Joan Vidal, o el duel de guitarristes Luis Robisco i Jordi Pegenaute. A més, el cartell del festival ha tingut dues incorporacions d’última hora d’autèntic luxe: Joan Garriga (líder de "La Troba Kung-Fú") i Tortell Poltrona.
