
Unes 40.000 persones han gaudit aquest cap de setmana d'alguna de les més de vint activitats de la setena edició de la Mostra Internacional de Titelles de Mollet (MITMO). Tots els espectacles que s’han fet a l'interior, amb aforament limitat, s'han emplenat, amb un total de 1.500 entrades venudes. D'aquestes, a l'entorn del 50% s'han beneficiat de l'acord amb el Club Súper 3, pel qual els socis amb carnet del club han gaudit de l'entrada gratuïta. Pel que fa als espectacles d'exterior, les places de Prat de la Riba i Catalunya s’han omplert amb tots els passis d'espectacles, amb grans puntes d'ocupació el dissabte a la tarda i el diumenge al migdia. El parc de les Pruneres, que s’estrenava enguany com a espai de la Mostra, també ha gaudit d’un públic molt nombrós.
Pel que fa a la procedència dels visitants, i segons les dades recollides pel punt d'informació de la MITMO, a banda de persones de Mollet, la mostra ha atret visitants d'arreu de la comarca, de municipis del Vallès Occidental, del Barcelonès, d'Osona, Manresa, el Tarragonès, Girona... A banda dels espectacles, enguany han col·laborat i participat en la Mostra el teixit comercial, la restauració i els pastissers de la ciutat. En aquest sentit, les galetes artesanes del Mollet Mullat han tingut un gran èxit. El punt d’informació va esgotar diumenge al matí la totalitat de les 1.200 galetes del Mollet Mullat que havien elaborat les pastisseries de la ciutat.
Restaurants plens el cap de setmana
També el Menú dels Titelles ha tingut una gran acceptació i tots els restaurants participants en aquesta segona edició s’han mostrat molt satisfets amb l’experiència. De fet, la majoria han omplert els dos dies i han comentat que no s’imaginaven que tindria tant d’èxit. Els restaurants participants han estat Sis sentits, Cal Guardabosc, Racó de Ca la Leo, Restaurant Beumala, Casa Gerardo, Ébano i La llar d’en Tariel.
El segon circuit dels aparadors dels titelles per les botigues del centre de la ciutat també ha tingut una gran participació i s’han esgotat les 500 butlletes de participació. Les botigues que han mostrat un aparador dels titelles enguany han estat Flavià Joiers, Joieria Venus, Kukades, Angulo Calçats, Issim, Benetton, Marga, Llaminadures el Fax, Egosistema i Mama Lloca. Els comerços de Mollet també van poder obrir durant tot el diumenge, fet que els va permetre beneficiar-se del gran volum de visitants que omplien els carrers de la ciutat.
