Desgràcia absoluta a Nicaragua. La caiguda d'un llamp ha provocat la mort d'un futbolista de només 20 anys i del seu entrenador, a més de deixar una altra persona en estat greu. Els fets s'han produït durant una forta tempesta elèctrica a la capital Managua i els tres implicats es protegien sota un arbre quan s'han vist sorpresos per la descàrrega del llamp.
Tots ells van ser traslladats a un hospital del país, però malgrat els intents dels metges per salvar-los la vida, entrenador i futbolista van acabar morint. Tots dos formaven part de l'equip de futbol Foxen i l'esport del país i de Centreamèrica es troba plenament commocionat.
Per desgràcia, no és el primer cas de tragèdies en aquests circumstàncies. I és que a Nicaragua són habituals les tempestes elèctriques especialment entre els mesos de maig i novembre, en l'època de més pluges. Almenys nou persones van perdre la vida el 2022 per l'impacte d'un llamp, mentre que set van fer-ho el 2021.
[plantillavirals]
Moren un futbolista i un entrenador per l'impacte d'un llamp a Nicaragua
Les tempestes elèctriques són habituals al país centreamericà, especialment entre els mesos de maig i novembre
ARA A PORTADA
Publicat el 30 d’agost de 2023 a les 09:20
Et pot interessar
-
Internacional Israel ataca un complex militar en el Iemen com a resposta a un atac dels houthis
-
Internacional Facebook tanca un grup amb més de 31.000 homes que compartien fotos íntimes de dones
-
Internacional Dos atemptats terroristes a Colòmbia deixen almenys 18 morts
-
Internacional Andorra finançarà les operacions de canvi de sexe a majors de 18 anys
-
Internacional Israel intensifica l'ofensiva a la ciutat de Gaza mentre l'ONU demana un alto el foc «immediat»
-
Internacional L'ampliació d'una mina obliga a traslladar una ciutat sencera a Suècia