
Librecomuniti.com és un projecte de tres joves emprenedors de Terrassa, amb l'objectiu de fomentar la reutilització de productes.
Consisteix en una plataforma web que facilita l'intercanvi i la reutilització de productes dels usuaris, ja siguin llibres, música, pel·lícules o videojocs. Per a això, és necessari registrar-se com a usuari, afegir els productes que vulgui posar a disposició de la comunitat i buscar els que l'interessin per procedir a l'intercanvi.
La plataforma Web ja està en ús des de dimecres 19 de Febrer, data durant la qual es va poder realitzar una presentació a l'IES Montserrat Roig davant d'alumnes i professors.
"Considerem que amb l'interès que hem despertat en la comunitat educativa i en els organismes públics, LibreComuniti és una idea amb molt futur per davant", diu
Alejandro González
