El president de la Cecot, Antoni Abad, ha dit que la construcció del tram entre Terrassa i Granollers, passant per Sabadell, del Quart Cinturó s'ha de treballar des de "la proximitat", en referència al rebuig que va mostrar l'Ajuntament de Sabadell a la continuïtat d'aquesta infraestructura. Abad ha assegurat que així l'hi ho van traslladar a la ministra espanyola de Foment en funcions, Ana Pastor, en la reunió que van mantenir la setmana passada a Barcelona, i que aquesta els va respondre: "Això que el Ministeri és el que marca i imposa, ha passat a la història".
Per aquesta raó, ha remarcat que "seran molt constructius" pel bé dels interessos de Sabadell i el Vallès, així espera propostes en aquesta línia. Ha reconegut que aquest tram és "especialment sensible", i ha assenyalat que treballen sobre la base d'un acord polític de fa anys de les alcaldies de Sabadell i Terrassa, amb el vistiplau de la Generalitat.
Abad ha inaugurat aquest dijous a la capital del Vallès Occidental, al costat del conseller de Territori i Sostenibilitat, Josep Rull, el centre d'empreses Infinitum Factory.
Cecot aborda el IV Cinturó entre Terrassa i Sabadell des de «la proximitat»
La ministra espanyola de Foment, Ana Pastor, va anunciar la setmana passada la licitació imminent del tram entre Terrassa i Granollers
Publicat el 27 de febrer de 2016 a les 10:02
Actualitzat el 27 de febrer de 2016 a les 10:03
Et pot interessar
-
Societat Fer una donació i gaudir de la gastronomia a Terrassa: així és la proposta del Banc de Sang
-
Societat Terrassa presenta un joc de taula per fomentar la cooperació i l’economia social entre joves
-
Societat Cent persones amb dificultats d'inserció laboral treballaran un any a Terrassa
-
Societat Terrassa organitza la 14a edició de la Mostra del Coneixement
-
Societat Una manifestació i un programa d'activitats per reivindicar l'Orgull LGTBiQ+ a Terrassa
-
Societat El Vallès Occidental, la tercera comarca en rebre més migració d'altres zones de Catalunya
ARA A PORTADA
-
Fer una donació i gaudir de la gastronomia a Terrassa: així és la proposta del Banc de Sang Bernat Castanyer
-
-
Terrassa presenta un joc de taula per fomentar la cooperació i l’economia social entre joves Redacció
-
Dansa i teatre en català: l'aposta de la nova temporada de la Factoria Cultural de Terrassa Anna Mira Perich
-