El patinador del CN Terrassa Aleix Bou va aconseguir la victòria en el Campionat de Barcelona Infantil de patinatge artístic en la modalitat de lliure que va celebrar-se a Cerdanyola del Vallès el cap de setmana passat. Aquest resultat classifica l’egarenc per al Campionat de Catalunya Infantil que tindrà lloc al Club d’Hoquei i Patinatge Artístic Cadí de la Seu d’Urgell del 21 al 23 de juliol.
Bou va dominar el campionat de dalt a baix. D’entrada, va completar un disc curt magnífic que li va permetre situar-se com a líder amb una diferència àmplia respecte als rivals. Amb el personatge de Tintín com a fil conductor, el patinador egarenc va quallar una actuació sense errades i d’alt nivell tècnic i coreogràfic. Bou va executar un axel, un combinat de tres doble ripper i doble lux i la pirueta taló dret combinada, taló esquerre baixa i taló dret, juntament amb una línia de passos de complexitat notable.
El patinador del CN Terrassa va certificar la victòria en un disc llarg farcit d’elements tècnics de màxima dificultat en el marc de la categoria infantil, en el qual també va sobresortir des del punt de vista artístic. Bou va executar novament els elements del disc curt, tot afegint un combinat doble lux, el doble metz, el ripper i el doble ripper, així com una nova pirueta de taló. Aquesta actuació excel·lent el va portar a encapçalar la classificació amb un total de 330,60 punts, per davant de Miquel Cases (Club CET 10), plata amb 276,10, i d’Arnau Pérez (PA Tona), bronze amb 218,20.
Aleix Bou, campió de Barcelona infantil de patinatge en la modalitat de lliure
Societat
La victòria classifica el patinador del CN Terrassa per al Campionat de Catalunya
ARA A PORTADA
-
Terra Protecció Civil envia un Es-Alert generalitzat al litoral i prelitoral per pluges torrencials Marc Orts i Cussó
-
Successos Dos guàrdies civils ferits en un tiroteig a Terrassa mentre perseguien uns lladres de camions Neus Climent / Agències
-
Societat Una banda terrassenca denuncia un atac catalanòfob en un concert a Osca: «Ens van insultar per cantar en català» Pau Espí Solé
-
Societat Vacarisses impulsa un Pacte per la Llengua amb 70 accions per reforçar l’ús social del català Redacció
-
Societat Terrassa redueix un 76% el temps d'espera per a una primera visita als serveis socials Redacció
Publicat el
15 de juny de 2017 a
les 07:50
Et pot interessar
-
Societat
Els Mossos investiguen la mort violenta d'un home a Terrassa
-
Societat
Som Vallès Trail començarà i acabarà a Matadepera
-
Societat
Viladecavalls entra en nivell 3 del Pla Alfa i suspèn totes les activitats amb risc d’incendi forestal
-
Societat
Més de 340 activitats i un centenar de concerts marquen la Festa Major de Terrassa
-
Societat
Neix el Carnet Estiu Adolescent, l'eina per dinamitzar l'oci juvenil de Terrassa
-
Societat
Terrassa estrena un mapa digital per connectar el jovent amb els recursos de la ciutat
