
La patinadora júnior del Club Natació Terrassa Carla Vila va penjar-se ahir la medalla de plata en la combinada en el Campionat d’Europa Júnior i Sènior que s’està celebrant al Palais des Sports L’Escale d’Arnas (França). L’egarenca va assolir l’objectiu que s’havia fixat després de quallar una actuació esplèndida en el programa llarg de la modalitat de lliure.
Sota els sons de música celta, Vila va completar un disc magnífic, amb una interpretació plena de força i convicció. Va sobresortir en l’execució del doble axel, del triple metz, del combinat de triple salchow i de la sèrie de piruetes. La patinadora local va realitzar també una sèrie de passos enllaçats i un triple salchow. Aquesta actuació va permetre Vila pujar del cinquè lloc aconseguit en el programa curt fins el quart amb un total de 456,1 punts, tot just per darrere de les tres italianes que van copar el podi, Valentina Mariotti, or amb 496,3, Viviana D’Alessandro, plata amb 489,4, i Martina Pecchiar, bronze amb 471,8.
La quarta posició en el lliure va atorgar Vila una merescuda medalla de plata en la classificació de la combinada. La patinadora terrassenca va acumular 864,7 punts, tan sols superada per la italiana Mariotti, campiona amb 914,9. L’alemanya Diana Kalikhman va adjudicar-se el bronze amb 852,2.