
Les obres de construcció de l'Autovia orbital de Barcelona B-40, coneguda amb el nom de IV Cinturó, han estat represes pel Ministeri de Foment. Les obres de construcció d'aquesta nova infraestructura viària venen acompanyades per un conjunt enorme d'obres complementàries per tal d'adaptar les instal·lacions i infraestructures existents afectades per la seva construcció. Així, les obres contemplen el desplaçament d'infraestructures de serveis, com xarxes d'alta d’aigua potable, gas natural i de transport d'energia elèctrica. També comporten el desplaçament de la carretera C-58 als laterals de l’autopista C-16. Aquest desplaçament comportarà l'eixamplament de la secció transversal de l'autopista que passarà dels quatre carrils actuals a vuit.
El tall de la carretera és necessari per poder adaptar l'estructura del pont de la B-120 que creua l'autopista C-16 abans d'arribar al Polígon Industrial de Can Mir, atès que per la posició de les piles i els estreps aquest és incompatible. Segons les dades facilitades pel Ministeri de Foment, les obres d'adaptació del pont tindran una durada de 4 mesos.
L'Ajuntament de Viladecavalls, conscient de la problemàtica que té l'accessibilitat del Polígon industrial de Can Mir, va reclamar que el Ministeri de Foment dugués a terme un seguit d'obres complementàries a la xarxa viària; que dugués a terme la implantació de la senyalització, que indiqués als industrials, treballadors i transportistes els nous accessos al polígon i, finalment que presentés un nou Pla de Seguretat a l'Ajuntament de Viladecavalls per garantir la correcta evacuació del sector en cas que fos necessari.