A les 4.10 hores d’aquesta matinada, un ciutadà ha informat d’un accident de trànsit al passeig del Vint-i-dos de Juliol, a l’alçada del carrer de Sant Marc. Han acudit al lloc diverses dotacions de la Policia Municipal per confeccionar un informe tècnic d’accident.
Sembla que la col·lisió ha tingut lloc quan el conductor d’un turisme que circulava pel carrer de Sant Marc ha perdut el control en arribar a la rotonda amb el passeig Vint-i-dos de juliol i ha travessat la zona enjardinada fins a topar amb un mur, quedant finalment al mig de la calçada.
El conductor, que presentava signes evidents de trobar-se sota els efectes de l’alcohol, ha donat un resultat positiu de 0,83 mg/l en les proves d’alcoholèmia.
ARA A PORTADA
-
Successos Presó sense fiança per als tres detinguts pel tiroteig a dos guàrdies civils a Terrassa Joan Navarro / Agències
-
Successos Dos guàrdies civils ferits en un tiroteig a Terrassa mentre perseguien uns lladres de camions Neus Climent / Agències
-
Successos Una conductora beguda atropella dos voluntaris de Protecció Civil a Palau-solità i Plegamans Marc Orts
-
Societat Una banda terrassenca denuncia un atac catalanòfob en un concert a Osca: «Ens van insultar per cantar en català» Pau Espí Solé
-
Societat Vacarisses impulsa un Pacte per la Llengua amb 70 accions per reforçar l’ús social del català Redacció
Publicat el
12 de gener de 2018 a
les 14:21
Et pot interessar
-
Societat
Els Mossos investiguen la mort violenta d'un home a Terrassa
-
Societat
Terrassa redueix un 76% el temps d'espera per a una primera visita als serveis socials
-
Societat
Som Vallès Trail començarà i acabarà a Matadepera
-
Societat
Viladecavalls entra en nivell 3 del Pla Alfa i suspèn totes les activitats amb risc d’incendi forestal
-
Societat
Més de 340 activitats i un centenar de concerts marquen la Festa Major de Terrassa
-
Societat
Neix el Carnet Estiu Adolescent, l'eina per dinamitzar l'oci juvenil de Terrassa
