Com ja es ve fent els darrers anys, l’organització de la Cavalcada de Reis de Terrassa ha tingut especialment en compte el col·lectiu de persones amb discapacitat, perquè puguin seguir la Cavalcada amb tota normalitat.
Així, hi haurà un espai amb bona visibilitat reservat per a persones amb discapacitat i els seus acompanyants a la mitjana del passeig del Vint-i-dos de Juliol, abans de la carretera de Rellinars, a l’alçada de la gasolinera.
D’altra banda hi haurà un intèrpret de llenguatge de signes a l’escenari del Raval durant la cerimònia de recepció dels Reis i enguany, per primer cop, es reservarà un lloc al Raval de Montserrat, al costat del pessebre, per a persones amb discapacitat auditiva amb l’objectiu que puguin seguir sense interferències la interpretació en llenguatge de signes d’aquest acte.
L’alcalde de Terrassa, Jordi Ballart, acompanyat de portaveus dels Grups Municipals i de membres de la Corporació Local, rebrà Ses Majestats a l’escenari del Raval de Montserrat i lliurarà de manera simbòlica al Rei Blanc la vara de la ciutat. Un cop acabat el castell de focs, l’alcalde convidarà els Reis i el patge Xiu-Xiu a entrar a l’Ajuntament, on també els rebran la resta de membres del Consistori, i es donarà per acabada la celebració.
Cavalcada de Reis a Terrassa sense barreres
Societat
Hi haurà un intèrpret de llenguatge de signes a l’escenari del Raval durant la cerimònia de recepció d
ARA A PORTADA
-
Successos Presó sense fiança per als tres detinguts pel tiroteig a dos guàrdies civils a Terrassa Joan Navarro / Agències
-
Successos Dos guàrdies civils ferits en un tiroteig a Terrassa mentre perseguien uns lladres de camions Neus Climent / Agències
-
Successos Una conductora beguda atropella dos voluntaris de Protecció Civil a Palau-solità i Plegamans Marc Orts
-
Societat Una banda terrassenca denuncia un atac catalanòfob en un concert a Osca: «Ens van insultar per cantar en català» Pau Espí Solé
-
Societat Vacarisses impulsa un Pacte per la Llengua amb 70 accions per reforçar l’ús social del català Redacció
Publicat el
04 de gener de 2016 a
les 15:02
Et pot interessar
-
Societat
Els Mossos investiguen la mort violenta d'un home a Terrassa
-
Societat
Terrassa redueix un 76% el temps d'espera per a una primera visita als serveis socials
-
Societat
Som Vallès Trail començarà i acabarà a Matadepera
-
Societat
Viladecavalls entra en nivell 3 del Pla Alfa i suspèn totes les activitats amb risc d’incendi forestal
-
Societat
Més de 340 activitats i un centenar de concerts marquen la Festa Major de Terrassa
-
Societat
Neix el Carnet Estiu Adolescent, l'eina per dinamitzar l'oci juvenil de Terrassa
