La Guàrdia Urbana de Vic va instruir diligències judicials contra tres dones per un delicte lleu de furt. Les acusades són Soraya BF, de 27 anys, Carmen FG, de 48 anys, totes dues veïnes de Terrassa; i Vanesa AP, de 31 anys i veïna de Sabadell.
Els fets es van produir el passat dimecres, 30 de desembre, a les 8 del vespre, segons la Guàrdia urbana. Una patrulla va observar les implicades quan mantenien una conducta estranya al passatge Joan Puig i van decidir fer-els-hi un seguiment discret.
Enxampades dues terrassenques que robaven en botigues de Vic
Societat
Els objectes sostrets pujaven 482 euros
ARA A PORTADA
-
Cultura i mitjans El Festival de Circ de Terrassa es reinventa amb una vintena de companyies i nou emplaçament ACN
-
-
Política Terrassa alerta que el PLATER identifica fins a 40 vegades més sòl del necessari per a la fotovoltaica Redacció
-
Política Terrassa desplega més de 150 càmeres per reforçar la seguretat i la gestió de la ciutat Redacció
-
Successos Desarticulen una organització que fabricava i distribuïa medicaments veterinaris sense autorització en un laboratori a Terrassa ACN
Publicat el
07 de gener de 2016 a
les 11:12
Et pot interessar
-
Societat
Som Vallès Trail començarà i acabarà a Matadepera
-
Societat
Viladecavalls entra en nivell 3 del Pla Alfa i suspèn totes les activitats amb risc d’incendi forestal
-
Societat
Més de 340 activitats i un centenar de concerts marquen la Festa Major de Terrassa
-
Societat
Neix el Carnet Estiu Adolescent, l'eina per dinamitzar l'oci juvenil de Terrassa
-
Societat
Terrassa estrena un mapa digital per connectar el jovent amb els recursos de la ciutat
-
Societat
Terrassa desplega un pla especial per garantir la seguretat i la convivència nocturna aquest estiu
