
Torroella de Montgrí va acollir la setmana passada “Com Sona l’ESO 2014”, una trobada musical amb instituts catalans valencians i de les Illes amb un denominador comú: fer de la música un element integrador amb alumnes de qualsevol condició social, cultura i nivell acadèmic.
L'IES de Viladecavalls ha participat un any més a aquestes convivències, en les que durant tres dies, alumnes d’entre 12 i 17 anys, duen a terme diferents activitats relacionades amb la música.
Un dels esdeveniments més rellevants d'aquests dies ha estat el concert conjunt 'Qualsevol nit pot sortir el sol', en el que hi van participar més de 1200 estudiants. La valoració que fa tant el professorat com l’alumnat és molt positiva. La trobada ha permès als estudiants realitzar molta feina artística, assajos i la realització final d’un concert, així com intercanviar experiències i coneixements amb altres persones i escoles.