L'incendi d'una xemeneia obliga a evacuar un bar de Terrassa

Tot ha començat en una xemeneia i no hi ha hagut ferits, tot i que les persones que estaven al local han patit un ensurt dels grossos

Publicat el 08 de febrer de 2015 a les 15:50

Incendi en un bar de la carretera de Montcada de Terrassa Foto: Cristóbal Castro


Els Bombers han rebut a dos quarts de tres de la tarda l'avís d'un incendi a la carretera de Montcada de Terrassa, a prop d'on fa unes setmanes un foc va matar quatre gossos en un dúplex.
 

El sinistre d'aquesta tarda ha obligat a evacuar els clients de l'establiment, el bar Miguelito, a tocar del carrer del Col·legi. Però no hi ha hagut ferits i tot ha quedat en un ensurt dels grossos.
 
Segons sembla, ha començat en una xemeneia. Per apagar el foc han estat necessàries tres dotacions de Bombers.











 
 
Escull La Torre del Palau com la teva font preferida de Google