Marià Galí, president del patronat de Fundació Mina i de Mina, Aigües de Terrassa, ha entregat als representants del municipis als quals abasta d’aigua potable Mina, els quasi 3.000 quilos de productes d’alimentació per tal que, des dels bancs d’aliments de cada localitat, es distribueixin entre les persones més necessitades.
A l’acte l’ha acompanyat el director general de Mina, Aigües de Terrassa, Josep Lluís Armenter. Els representants municipals a l’acte han estat, Joan Ballbè, alcalde d’Ullastrell, Marta Roquè, alcaldessa de Rellinars, Josep Maria Gibert, primer tinent d’alcalde de Vacarisses i Dolors Salmeron, regidora de Joventut i Ensenyament de Viladecavalls.
Marià Galí, en les seves paraules ha destacat la incorporació enguany d’Ullastrell i que en aquesta ocasió es feia un acte centralitzat i conjunt. També ha manifestat el compromís de Mina, Aigües de Terrassa, que mitjançant la Fundació Mina, farà el possible per continuar donant suport a la població més necessitada.
Per part dels assistents, en les seves respectives intervencions, han coincidit en l’agraïment a Mina i a la Fundació, per aquestes donacions, lamentant però que cada cop siguin més L’any passat, a banda dels habituals lliuraments d’aliments que Fundació Mina fa al Rebost per a la població de Terrassa, també es van subministrar uns 2.200 quilos d’aliments a aquestes poblacions.
La Fundació Mina té com a finalitat promoure i fomentar la millora de la qualitat de vida de les persones i del medi on habitem.
Mina lliura tres tones d'aliments a pobles de la comarca
Els productes sol·licitats han estat llet, oli, tonyina i brou
ARA A PORTADA
Publicat el 25 de juliol de 2014 a les 04:02
Et pot interessar
-
Societat Així serà el nou carrer Arquimedes de Terrassa
-
Societat Milers de persones gaudeixen de la Festa Major de Terrassa 2025
-
Societat Presó pel veí de Terrassa que volia matar Pedro Sánchez
-
Societat Extingit l'incendi agrícola del Pla del Bonaire
-
Societat Tot el que has de saber si vas a la Festa Major de Terrassa
-
Societat Fer una donació i gaudir de la gastronomia a Terrassa: així és la proposta del Banc de Sang