Les imatges de les càrregues de la Policia Nacional i la Guàrdia Civil durant la celebració del referèndum d'autodeterminació a Catalunya han fet la volta al món. Poc després de l'1-O, una investigació internacional i independent de la reconeguda ONG Human Rights Watch va determinar que els agents espanyols van fer un "ús excessiu de la força".
La mateixa entitat va fer un vídeo per il·lustrar les seves conclusions. Recull imatges de violència a les portes dels col·legis electorals i ha entrat a la llista dels vídeos més vistos de l'any de l'ONG. Ocupa la sisena posició i comparteix classificació amb reportatges sobre l'Estat Islàmic, la violència policial a Veneçuela, la guerra de Síria, la tortura a Egipte o els refugiats al Pakistan.
[youtube]https://www.youtube.com/watch?v=x02_cTZpwDk[/youtube]
El vídeo sobre l'1-O, un dels més vistos de l'any a Human Rights Watch
La brutalitat policial durant el referèndum comparteix llista amb reportatges sobre l'Estat Islàmic, la guerra de Síria o la tortura a Egipte

- La Policia Nacional espanyola desallotjant un col·legi a Barcelona -
- Martí Urgell
ARA A PORTADA
Publicat el 18 de desembre de 2017 a les 13:49
Actualitzat el 18 de desembre de 2017 a les 13:50
Et pot interessar
-
Cultura Què fer aquest cap de setmana a Ponent: del 14 al 17 d'agost
-
Cultura FiraTàrrega 2025: cultura i espectacles per a tota la família
-
Cultura El Festival Pirineu Pastor arribarà a Llavorsí per posar en valor la figura dels pastors
-
Cultura Tres finalistes de la Lliga del Porc i la Forquilla sortits de la primera semifinal a Torrelameu
-
Cultura Què fer aquest cap de setmana a Ponent: del 8 al 10 d'agost
-
Cultura Mostremp 2025 repartirà 3.000 euros en premis i projectarà 17 curts seleccionats