El Lleida Esportiu ha incorporat a les seves files el defensa César Soriano Ferrero, procedent de l’AD Alcorcón de LaLiga 123. El futbolista valencià s’ha compromès amb l’entitat de la Terra Ferma per les pròximes dues temporades, fins al 30 de juny de 2020. El fitxatge s'ha fet tot i que el club està embargat temporalment per Hisenda.
Soriano (Ontinyent, 23/04/1983), format a les categories inferiors del Valencia CF, va debutar amb el conjunt valencianista a Primera Divisió la temporada 2002-03 de la mà de Rafa Benítez. Després de tancar la seva etapa a la capital del Túria, Soriano va defensar les samarretes del CD Castellón, amb el qual va aconseguir ascendir a Segona A, i el CD Leganés.
Posteriorment, el defensa va continuar la seva trajectòria a l’equip de la seva ciutat, a l’Ontinyent CF, al qual va romandre entre 2006 i 2011. Amb el bloc valencià va aconseguir l’ascens a Segona B el 2007 i va jugar-ne quatre temporades més a la divisió de bronze. A Segona B, Soriano també ha defensat les samarretes del CF Badalona i el Real Avilés, amb els quals va disputar dues promocions d’ascens a Segona.
El Lleida Esportiu continua fitxant tot i l'embargament d'Hisenda
El club anuncia la incorporació del defesa César Soriano
Ara a portada
-
Successos Accident mortal a la C-13 en un xoc entre dos camions al terme municipal de Lleida Redacció
-
Societat Maribel Pedrol: «El canal d’Urgell no és conegut perquè no l'hem sabut explicar» Àlvar Llobet i Sotelo
-
Societat Croada de la Urbana contra la venda ambulant al Centre Històric de Lleida Àlvar Llobet i Sotelo
-
-
Publicat el 24 de juliol de 2018 a les 09:08