La ràbia de Gustavo Siviero després del partit del Lleida contra l'Ebro
L'entrenador del Lleida, molt dur contra l'actitud de l'equip
ARA A PORTADA
-
L'estiu comença amb avisos del Meteocat per calor diürna i nocturna: 40 comarques en alerta Arnau Urgell i Vidal
-
-
-
Els Bombers donen per controlats o extingits els deu incendis dels darrers dies a Ponent Àlvar Llobet i Sotelo
-
Un motorista ferit greu en precipitar-se per un barranc prop de Josa i Tuixén, a l'Alt Urgell Redacció
Publicat el
25 de setembre de 2016 a
les 16:14
El tècnic del Lleida Esportiu, Gustavo Siviero, s'ha mostrat molt endafat aquest diumenge després que el seu equip perdés el partit en es minuts finals. L'entrenador ha lamentat les concessions que ha donat el seu equip, alhora que ha estat molt dur amb l'actitud dels seus jugadors: "Semblem un equip recent ascendit", ha indicat el tècnic. Siviero ha assegurat, metafòricament, que l'equip "marxa mort" d'Aragó després de l'encontre.
Escull Lleida com la teva font preferida de Google
Et pot interessar
-
Esports
El balaguerí Quico Pla conquereix una nova Champions amb el Barça d’handbol
-
Esports Els clubs esportius de Balaguer alcen la veu contra la paralització d’infraestructures esportives
-
Esports
La fi del Lleida CF
-
Esports
Detingut per estafa el nou inversor del Lleida CF: «No és una persona real»
-
Esports
L'Hiopos Lleida tornarà a jugar a l'ACB la propera temporada
-
Esports
1,8 milions per sobreviure: les claus del relleu a la propietat del Lleida CF
