La selecció catalana de futbol jugarà el seu pròxim partit contra Jamaica el dilluns 30 de març al Camp d’Esports de Lleida. Jamaica és el 48è lloc del rànquing FIFA i ha disputat un mundial, el de França l'any 1998. El darrer partit de la selecció va ser el 25 de març passat a Montilivi contra Veneçuela.
La trobada està programat en la propera data FIFA, de manera que Gerard López no podrà comptar amb cap dels catalans que acudeixen regularment a la selecció espanyola. En aquestes mateixes dates el FC Barcelona podria jugar l'amistós a què es va comprometre en suport dels damnificats per l'últim temporal que va afectar les Terres de l'Ebre.
La selecció catalana jugarà contra Jamaica el proper 30 de març a Lleida
Esports
Gerard López no podrà comptar amb cap dels catalans que acudeixen regularment a la selecció espanyola
ARA A PORTADA
-
Societat Lleida registra 8 morts menys que l’any passat i redueix un 36% la sinistralitat mortal Àlvar Llobet i Sotelo
-
Successos Els Mossos investiguen la mort d’una persona localitzada dins d’un cotxe en una sèquia de Torres de Segre
-
Societat A judici el contenciós contra la llicència de la Paeria a la línia d'evacuació dels parcs solars d'Alcarràs ACN
-
Societat Els sindicats denuncien pressions als docents que han renunciat a fer sortides i colònies Àlvar Llobet i Sotelo
Publicat el
05 de febrer de 2020 a
les 09:19
Et pot interessar
-
Esports
Un total de 232 esportistes lleidatans participaran als Jocs Special Olympics 2026
-
Esports
Un Márquez de campionat: victòria i lideratge a Misano
-
Esports
Marc Márquez torna a regnar a Aragó i estreny el Mundial
-
Esports
El Lleida CF continuarà al Camp d’Esports aquesta temporada
-
Esports
El Lleida CF fa un pas més per jugar al Camp d’Esports
-
Esports
La pantalla gegant de la Paeria de Lleida canvia el català pel castellà entre aplaudiments
