El Bisbat de Lleida s'ha desmarcat dels llaços grocs que han aparegut en alguna església de la diòcesi. Mitjançant un comunicat per donar resposta a "la inquietud dels fidels", el bisbat lleidatà manifesta "que la col·locació d'aquests símbols és aliena a la diòcesi, a la qual ningú ha demanat autorització", segons remarca el text.
Així mateix i subscrivint la nota dels bisbes de la Conferència Episcopal Tarraconense, el Bisbat de Lleida defensa la necessitat de "buscar sempre la unitat i la comunió de tots els fidels" i, en aquest sentit, demana que siguin "instruments de pau i reconciliació enmig de la societat catalana, i no deixar de pregar el bon Déu per la pau i la justícia a Catalunya".
El Bisbat de Lleida es desmarca dels llaços grocs apareguts en esglésies
Política
Assegura que "ningú ha demanat autorització" i defensa la necessitat de "buscar sempre la unitat i la comunió de tots els fidels"
ARA A PORTADA
-
Successos Cinc ferits, tres d’ells crítics, en bolcar un vehicle a Ribera d’Urgellet Àlvar Llobet i Sotelo
-
Societat Comença la renovació de l’A-2 entre Cervera i la Panadella amb una inversió de 12,3 milions Redacció
-
Política El Govern es compromet a triplicar la gestió forestal per prevenir incendis Àlvar Llobet i Sotelo
-
Energia Illa aprofita el nou parc fotovoltaic d'Alcarràs per reivindicar el Plater: «No tenim petroli, però sol i aire sí» ACN
-
Publicat el
06 de març de 2018 a
les 10:45
Actualitzat el
06 de març de 2018 a les
10:47
Et pot interessar
-
Política
40 aniversari de l'agermanament de l'estat de Califòrnia amb Catalunya i els amics de Gaspar de Portolà (IV)
-
Política
La recepta lleidatana per salvar els boscos: «Abandonar els pobles ens aboca a la vulnerabilitat»
-
Política
El ministre Jordi Hereu visita Balaguer per conèixer de prop la realitat institucional i econòmica
-
Política
Junts i Ara Pacte Local concorreran en coalició a les municipals de Mollerussa
-
Política
El PSC «fitxa» Rosa Pujol, alcaldessa d'Aitona
-
Política
ERC vol més policies a Balaguer i recrimina el «silenci» del govern després dels episodis de baralles
