La directiva del Lleida Esportiu ha decidit que l'equip jugarà amb la samarreta de la senyera aquest diumenge contra l'Atlètic Saguntí en suport al referèndum i en contra de les operacions policials d'aquesta setmana.
Segons apunta el periodista de Catalunya Ràdio Dani Badia, ja han arribat les samarretes que va encomanar l'entitat el passat dimecres, per bé que la Federació Espanyola no s'ha pronunciat en relació a la petició que el Lleida Esportiu li va fer per poder canviar l'equipació.
El Lleida canvia la seva samarreta per donar suport al dret a decidir
Política
L'equip jugarà aquest diumenge amb la samarreta de la senyera
ARA A PORTADA
-
Societat La Diada a Lleida reivindica la democràcia i alerta de l’auge de l’extrema dreta Àlvar Llobet i Sotelo
-
-
Societat Els allotjaments lleidatans preveuen una ocupació superior al 80% pel pont de la Diada Redacció
-
Successos Fira Tàrrega viu la jornada més multitudinària i encara la recta final amb el 76% de l’aforament venut ACN
-
Societat Balaguer es transformarà en una vila medieval del 25 al 27 de setembre amb una nova edició de l’Harpia Redacció
Publicat el
22 de setembre de 2017 a
les 12:51
Actualitzat el
22 de setembre de 2017 a les
13:18
Et pot interessar
-
Política
Onze de Setembre: recordar, persistir, guanyar
-
Política
Meritxell Feliu serà la candidata d’Aliança Catalana a l'alcaldia de Lleida
-
Política
40 aniversari de l'agermanament de l'estat de Califòrnia amb Catalunya i els amics de Gaspar de Portolà (IV)
-
Política
La recepta lleidatana per salvar els boscos: «Abandonar els pobles ens aboca a la vulnerabilitat»
-
Política
El ministre Jordi Hereu visita Balaguer per conèixer de prop la realitat institucional i econòmica
-
Política
Junts i Ara Pacte Local concorreran en coalició a les municipals de Mollerussa
