La Fiscalia Superior de Catalunya ha citat l'alcalde de Mollerussa i diputat al Parlament de Catalunya, Marc Solsona, el 19 de setembre a les 12 del migdia com a investigat per col·laborar en el referèndum de l'1 d'octubre. És el primer alcalde amb la condició d'aforat, pel fet de ser diputat, que ha estat cridat a declarar per aquesta instància fiscal.
Dins del degoteig de citacions que ja han començat a rebre els 712 alcaldes investigats per la Fiscalia, aquesta tarda també han rebut la citació l'alcalde de Cervera, Ramon Royes, que haurà d'anar dimecres dia 20 a les 11 del matí als jutjats de Cervera, i l'alcalde de les Borges Blanques, Enric Mir, que haurà d'anar l'endemà, també a les 11, a la Fiscalia de Lleida.
Els alcaldes lleidatans comencen a rebre les citacions de la fiscalia per col·laborar amb l'1-O
Els alcaldes de Cervera i de les Borges Blanques també han rebut les citacions, en aquest cas de fiscalies provincials
ARA A PORTADA
-
Rebel·lia a les Garrigues: els ajuntaments bloquegen el conveni de carreteres de la Diputació i la Generalitat Redacció
-
-
-
L’Àngel Guimerà de Balaguer protesta per l’agressió d’un pare a un docent i la manca de suport socioeducatiu Àlvar Llobet i Sotelo
-
Arnau Salat, nou alcalde de la Floresta després d’una moció de censura polèmica Àlvar Llobet i Sotelo
Publicat el 15 de setembre de 2017 a les 22:45
Et pot interessar
-
Política L’Ajuntament de Mollerussa encalla amb un crèdit de dos milions i fa un toc d’atenció al servei de neteja
-
Política ERC pressiona el govern perquè les ajudes pels incendis no s’apaguin abans d’arribar
-
Política Mollerussa modifica la guia interventora per reduir la burocràcia i agilitzar els pagaments
-
Política Mínguez defensa el PSOE mentre creixen les incògnites sobre la jornada laboral i l’IRPF: «Sempre complim»
-
Política ERC pressiona el govern de Larrosa: “A Cappont no es viu d’anuncis, es necessiten escoles”
-
Política L’Esquerra Independentista de Lleida celebrarà una Diada per «construir la pròpia via»