L'Ajuntament de Lleida ha reiterat aquest dimecres que no existeix cap contracte que el vinculi a l'empresa Aplicacions Gespol -integrada al grup Valoriza Serveis Medioambientals-, que està sent investigada per presumptes irregularitats en la contractació d'aplicacions informàtiques instal·lades en els semàfors de diversos municipis.
La tinenta d'alcalde Montse Mínguez ha recordat que l'adjudicatària del contracte de semàfors i radars de la capital del Segrià es és una altra empresa, en concret a la UTE ARNÓ-SICE, "que res té a veure amb la investigada".
En el marc de l'operació duta a terme per la UDEF aquest dimarts en diferents poblacions catalanes i d'arreu de l'Estat, Mínguez ha assenyalat que es va registrar l'ordinador i es va prendre declaració al caporal de la Guàrdia Urbana responsable dels serveis informàtics, qui "va col·laborar en tot moment" amb la policia de l'Estat. Així mateix, la tinenta d'alcalde ha tornat a negar que el caporal quedés detingut durant una estona, tal com va informar la policia espanyola.
Mínguez ha assegurat que l'Ajuntament de Lleida funciona amb "normalitat absoluta", després de l'operació policial que va dur a terme aquest dimarts la policia de l'Estat en el marc d'una investigació per presumptes irregularitats en la contractació d'aplicacions informàtiques instal·lades en els semàfors de diversos municipis. Mínguez ha explicat que en el marc d'aquesta investigació agents de la UDEF van prendre declaració al caporal de la Urbana responsables de temes informàtics, després de registrar-li l'ordinador.
La Paeria s'enfronta a la Policia Nacional i nega que el caporal informàtic fos detingut
La regidora Montse Mínguez reitera que no té cap contracte que el vinculi amb l'empresa investigada Gespol
ARA A PORTADA
Publicat el 05 de juliol de 2018 a les 07:51
Et pot interessar
-
Política Les crítiques per la inseguretat i la deixadesa marquen la reunió del pla integral del casc antic de Balaguer
-
Política Viure al món rural serà més fàcil: incentius per comprar i reformar habitatges
-
Política El Suprem ratifica la condemna contra Josep Ibarz per contractar a dit
-
Política Dimiteix l’alcalde d’Arbeca denunciat per maltractar la seva exparella
-
Política Larrosa demana «evolucionar» al comerç local davant l'arribada de Torre Salses
-
Política El Pont de Suert projecta un futur amb sostenibilitat, comunicacions i joventut