La Guàrdia Civil ha denunciat el responsable d'un taller il·legal localitzat a la Segarra per diverses infraccions, com ara no tenir cap permís ni autorització per exercir els treballs, incomplir les normes de consum, competència i seguretat industrial així com per irregularitats en el tractament de residus.
Segons la investigació, feta l'última setmana de novembre per agents del Seprona, dos homes, que han estat identificats, treballaven de manera clandestina en un magatzem reparant vehicles amb peces de desguàs. A més, venien peces de cotxes usats per Internet. En el registre del local es van trobar dotze cotxes i maquinària per reparar vehicles com ara elevadors i bidons d'oli.
La Guàrdia Civil recorda que les activitats irregulars que es duen a terme des de tallers clandestins propicien el frau fiscal i incompleixen la normativa reguladora de la Seguretat Social i els treballadors. A més, suposen una competència deslleial per a les empreses que compleixen tots els requisits legals.
Denuncien el responsable d'un taller il·legal de la Segarra que reparava vehicles amb peces de desguàs
Societat
L'infractor incomplia la normativa, no tenia autorització pels treballs i venia peces de cotxes usats per Internet
ARA A PORTADA
-
Societat Onze morts a les carreteres de Lleida fins a l’agost, nou menys que l’any passat Àlvar Llobet i Sotelo
-
Successos Cinc ferits, tres d’ells crítics, en bolcar un vehicle a Ribera d’Urgellet Àlvar Llobet i Sotelo
-
-
-
Societat Comença la renovació de l’A-2 entre Cervera i la Panadella amb una inversió de 12,3 milions Redacció
Publicat el
05 de desembre de 2018 a
les 10:24
Actualitzat el
05 de desembre de 2018 a les
10:30
Et pot interessar
-
Societat
L’Audiència manté a la presó sis investigats per la xarxa de metamfetamina d’Almenar
-
Societat
L’Aquelarre de Cervera crema la nit amb Felip V com a protagonista
-
Societat
Tres ferits crítics en bolcar un cotxe en un camí rural a l'Alt Urgell
-
Societat
Un jove excursionista mor en precipitar-se per un pendent a la Vall de Boí
-
Societat
L’IEI posa el focus en la sobirania i l’autodeterminació per la Diada
-
Societat
La Paeria lloga un solar de la plaça del Dipòsit per instal·lar-hi un bar
