Alguns pagesos del Segrià han decidit aquest dissabte reestructurar les hores de feina al camp per l'avís de calor del Servei Meteorològic de Catalunya. S'espera un dissabte de temperatures extremes i per aquest motiu han decidit concentrar l'activitat en les primeres hores del dia.
Ha estat el cas de Xavier Vilanova, pagès de Lleida, i de Jaume Molló, d'Alcarràs. Des d'ASAJA, les recomanacions van en aquesta línia no només per les persones que treballen a temperatures superiors als 35 graus, sinó també per la fruita.
Segons ha alertat el president del sindicat, Pere Roqué , la fruita s'està cremant per la forta radiació del sol. També ha afegit que pateix un "contrast tèrmic" quan entra a les càmeres recent collida.
Els pagesos de Lleida concentren la feina al matí a causa de la calor
Economia
ASAJA recomana evitar les hores "fortes" de calor i alerta que la fruita s'està cremant per la radiació del sol
ARA A PORTADA
-
Societat Onze morts a les carreteres de Lleida fins a l’agost, nou menys que l’any passat Àlvar Llobet i Sotelo
-
Successos Cinc ferits, tres d’ells crítics, en bolcar un vehicle a Ribera d’Urgellet Àlvar Llobet i Sotelo
-
Societat Lleida tanca l’allotjament de temporers quan encara queda un mes de campanya de la fruita Redacció
-
-
Publicat el
06 de juliol de 2019 a
les 14:07
Et pot interessar
-
Economia
L’eclipsi a Lleida: 12.500 assistents als espais habilitats i més de 2 milions d’euros d’impacte
-
Economia
Vall Companys es fa amb el 20% d’Embotits La Selva
-
Economia
El turisme de la floració aplega 20.000 visitants a Aitona
-
Economia
Col·lapse per l'èxit del nou forn a Ciutadilla: el poble ha estat tres dècades sense obrador
-
Economia
Comença la campanya del canal d’Urgell sense demanda d’aigua dels regants
-
Economia
Lleida es consolida com el refugi de l'habitatge assequible a Catalunya
