«Gust de Lleida», la nova marca per impulsar els aliments de proximitat

La Diputació de Lleida destina 170.000 euros a una campanya que es presentarà a Mollerussa, la Pobla de Segur i la Fira de Sant Miquel per reforçar la identitat gastronòmica del territori

Publicat el 04 de març de 2025 a les 09:18

La Diputació de Lleida impulsa una nova estratègia per donar visibilitat als productes agroalimentaris del territori amb la marca Gust de Lleida, que substituirà ‘Aliments del territori i tu’. La iniciativa busca unificar la identitat gastronòmica de la demarcació i reforçar la seva presència en nous mercats.

El president de la Diputació, Joan Talarn, i el vicepresident de Promoció Econòmica, Jordi Verdú, han presentat el projecte als consells comarcals i denominacions d’origen, subratllant que vol ser per a l’agroalimentació el que Ara Lleida ha estat per al turisme.

Amb una inversió inicial de 170.000 euros, la marca es promocionarà en tres grans esdeveniments: la Fira de Sant Josep de Mollerussa, on es donarà a conèixer el logotip i s’organitzaran tastos i showcookings; un acte a la Pobla de Segur per impulsar-la a nivell nacional; i finalment, una festa gastronòmica a la Fira de Sant Miquel.

Segons Talarn, Gust de Lleida vol destacar la qualitat i l’arrelament al territori dels aliments locals. Per això, la campanya combinarà mitjans tradicionals i digitals, amb presència en premsa, ràdio i xarxes socials, a més de comptar amb influencers gastronòmics per amplificar-ne la difusió.