La regidoria de Promoció Econòmica i Turisme s'ha marcat l'objectiu de crear una marca de la ciutat de Lleida per tal que es faci més visible arreu.
El regidor de l'àrea, Paco Cerdà, assegura que aquesta és una de les fites de la legislatura, alhora que destaca que la ciutat es pot vendre millor. En aquest sentit, Cerdà recorda que la marca "Ara Lleida" impulsada per la Diputació ha funcionat molt bé durant anys, i aquest model es podria prendre com a base per treballar en una nova marca per a la capital. Caldrà veure ara si aquesta proposta es basarà en un logo concret.
En aquest sentit, el tinent d'alcalde assegura que la ciutat ha rebut 17.500 visitants en el primer semestre del 2019, amb una despesa mitjana de 200 euros per persona.
Tot això es veuria afavorit pel fet que l’oferta hotelera i de restauració a la ciutat és “bona” i a preus “adequats”, va assegurar. L'Oficina de Turisme de Lleida ha tancat l’any amb un augment de visitants de l’1,5% respecte al mateix període de l’any anterior.
La Paeria es fixa com a objectiu crear una marca que faci visible Lleida a nivell turístic
El regidor Paco Cerdà creu que la ciutat té potencialitats per vendre's millor
ARA A PORTADA
Publicat el 18 de juliol de 2019 a les 07:47
Et pot interessar
-
Societat Lleida posarà en marxa un banc de finques agràries per promoure l'Horta
-
Societat Aquests són els millors kebabs de Lleida
-
Societat El bisbe de Lleida destaca la «interpretació dels signes dels temps» que té Lleó XIV
-
Societat Ferrocarrils impulsarà la reforma de l’estació de Vallfogona de Balaguer amb el suport ciutadà
-
Societat Lleida obre concurs per renovar la gestió del restaurant de la Seu Vella amb opcions de restauració mòbil
-
Societat Absolt de violar una jove amb discapacitat a la canalització del Segre, a Lleida