La regidoria de Promoció Econòmica i Turisme s'ha marcat l'objectiu de crear una marca de la ciutat de Lleida per tal que es faci més visible arreu.
El regidor de l'àrea, Paco Cerdà, assegura que aquesta és una de les fites de la legislatura, alhora que destaca que la ciutat es pot vendre millor. En aquest sentit, Cerdà recorda que la marca "Ara Lleida" impulsada per la Diputació ha funcionat molt bé durant anys, i aquest model es podria prendre com a base per treballar en una nova marca per a la capital. Caldrà veure ara si aquesta proposta es basarà en un logo concret.
En aquest sentit, el tinent d'alcalde assegura que la ciutat ha rebut 17.500 visitants en el primer semestre del 2019, amb una despesa mitjana de 200 euros per persona.
Tot això es veuria afavorit pel fet que l’oferta hotelera i de restauració a la ciutat és “bona” i a preus “adequats”, va assegurar. L'Oficina de Turisme de Lleida ha tancat l’any amb un augment de visitants de l’1,5% respecte al mateix període de l’any anterior.
La Paeria es fixa com a objectiu crear una marca que faci visible Lleida a nivell turístic
El regidor Paco Cerdà creu que la ciutat té potencialitats per vendre's millor
ARA A PORTADA
Publicat el 18 de juliol de 2019 a les 07:47
Et pot interessar
-
Societat Tàrrega obre una nova estació d'autobusos connectada amb el tren
-
Societat La Lleteria de Juneda tanca per inviabilitat econòmica després de més de deu anys
-
Societat Avís per calor intensa aquest dijous a Ponent
-
Societat Un petit municipi de l’Alt Urgell recupera els «motarrots» per reforçar la identitat local
-
Societat Boí Taüll torna a competir per ser la millor estació d'esquí de l’Estat
-
Societat Menys robatoris i més seguretat: així actuen els Mossos al món rural