La regidoria de Promoció Econòmica i Turisme s'ha marcat l'objectiu de crear una marca de la ciutat de Lleida per tal que es faci més visible arreu.
El regidor de l'àrea, Paco Cerdà, assegura que aquesta és una de les fites de la legislatura, alhora que destaca que la ciutat es pot vendre millor. En aquest sentit, Cerdà recorda que la marca "Ara Lleida" impulsada per la Diputació ha funcionat molt bé durant anys, i aquest model es podria prendre com a base per treballar en una nova marca per a la capital. Caldrà veure ara si aquesta proposta es basarà en un logo concret.
En aquest sentit, el tinent d'alcalde assegura que la ciutat ha rebut 17.500 visitants en el primer semestre del 2019, amb una despesa mitjana de 200 euros per persona.
Tot això es veuria afavorit pel fet que l’oferta hotelera i de restauració a la ciutat és “bona” i a preus “adequats”, va assegurar. L'Oficina de Turisme de Lleida ha tancat l’any amb un augment de visitants de l’1,5% respecte al mateix període de l’any anterior.
La Paeria es fixa com a objectiu crear una marca que faci visible Lleida a nivell turístic
Societat
El regidor Paco Cerdà creu que la ciutat té potencialitats per vendre's millor
ARA A PORTADA
-
Societat Dos mesos esperant el tren: el robatori de coure desconnecta les Garrigues Àlvar Llobet i Sotelo
-
Societat Lleida estrena bitllets combinats d’AVE i autobús per viatjar al sud d’Andalusia Àlvar Llobet i Sotelo
-
-
Societat L'aturada del projecte del tramvia posa en escac el govern de Balaguer Àlvar Llobet i Sotelo
-
Successos Presó provisional sense fiança per als dos detinguts per la baralla multitudinària a Lleida Redacció
Publicat el
18 de juliol de 2019 a
les 07:47
Et pot interessar
-
Societat
Pugen a sis les denúncies contra el fisioterapeuta lleidatà acusat de tocaments a clientes
-
Societat
Directius de MJ Gruas haurien admès el pagament de comissions a l’excap de carreteres
-
Societat
La campana de Granyena de Segarra torna a sonar 85 anys després
-
Societat
Les violacions augmenten un 56% a Lleida durant el primer semestre de l'any
-
Societat Els valors taxats dels habitatges a Lleida augmenten un 6,8% però es mantenen com el més baixos de Catalunya
-
Societat
La Fira MOS-Sant Miquel de Lleida celebrarà la segona edició del 25 al 27 de setembre
