La Federació d’Hostaleria de Lleida vol que pubs, bars especials i discoteques puguin obrir a la fase 3 perquè considera que les mesures per a la reducció del contagi pel coronavirus són suficients per mantenir les condicions de seguretat.
El sector lamenta “que es discrimini un sector que en els seus plans de reobertura prioritza la seguretat del seus clients i treballadors” i diuen que “s’està ignorant per complet que el sector de l’oci nocturn ha estat un dels primers en definir una guia oficial de mesures per garantir la seguretat de tothom”.
També apunten que “mantenint el tancament d’aquests locals es fomenta la proliferació de l’organització de tot tipus de festes privades a espais sense control” i que fomenta “la il·legalitat”.
L'hosteleria de Lleida demana que pubs i discoteques obrin a la fase 3 perquè el risc de contagi és baix
Societat
Asseguren que es poden mantenir les mesures de seguretat
ARA A PORTADA
-
Successos Cinc ferits, tres d’ells crítics, en bolcar un vehicle a Ribera d’Urgellet Àlvar Llobet i Sotelo
-
Societat Comença la renovació de l’A-2 entre Cervera i la Panadella amb una inversió de 12,3 milions Redacció
-
Política El Govern es compromet a triplicar la gestió forestal per prevenir incendis Àlvar Llobet i Sotelo
-
Energia Illa aprofita el nou parc fotovoltaic d'Alcarràs per reivindicar el Plater: «No tenim petroli, però sol i aire sí» ACN
-
Publicat el
06 de juny de 2020 a
les 12:33
Actualitzat el
06 de juny de 2020 a les
12:37
Et pot interessar
-
Societat
L’Aquelarre de Cervera crema la nit amb Felip V com a protagonista
-
Societat
Tres ferits crítics en bolcar un cotxe en un camí rural a l'Alt Urgell
-
Societat
Un jove excursionista mor en precipitar-se per un pendent a la Vall de Boí
-
Societat
L’IEI posa el focus en la sobirania i l’autodeterminació per la Diada
-
Societat
La Paeria lloga un solar de la plaça del Dipòsit per instal·lar-hi un bar
-
Societat La manca de capacitat de la xarxa elèctrica pot frenar nous habitatges a Lleida
