Lleida també ha presentat a Fitur el seu Patrimoni Artístic, que en aquest 2017 està marcat per les commemoracions de l'Any Morera, de l'Any Màrius Torres i de la segona part de l'Any Granados, a més de la posada en marxa del Parador de Turisme i de totes les actuacions de millora que es duran a terme al Turó de la Seu Vella mentre se segueix treballant en la candidatura perquè el conjunt monumental pugui esdevenir Patrimoni Mundial.
Sobre la renovació de la marca de Lleida, el tinent d'alcalde Rafael Peris ha assenyalat que el nou disseny "permet expressar la varietat de possibilitats que una ciutat com Lleida ofereix, tant al visitant com als mateixos lleidatans". Així mateix, ha destacat que el nou disseny de la marca de la ciutat es caracteritza per tenir "un aire fresc i simpàtic, amb la voluntat que la ciutadania se'l faci seu".
El cromatisme escollit és de tonalitats vives i intenses que tracten clarament la paraula 'Lleida', aportant una lectura "bona i accessible" damunt de qualsevol fons. En concret, són colors que "dibuixen una ciutat moderna, avançada, jove i dinàmica". La tipografia específica es basa en un traç viu i irregular que aporta frescor i un punt divertit.
El cromatisme escollit és de tonalitats vives i intenses que tracten clarament la paraula 'Lleida', aportant una lectura "bona i accessible" damunt de qualsevol fons. En concret, són colors que "dibuixen una ciutat moderna, avançada, jove i dinàmica". La tipografia específica es basa en un traç viu i irregular que aporta frescor i un punt divertit.