El tècnic balaguerí, Robert Martínez, ha estat nominat per la FIFA a millor entrenador de l'any. L'estament futbolístic ha inclòs "Bob" com a aspirant a guanyar el premi "The Best" després del bon Mundial que ha firmat amb la selecció de Bèlgica, que va acabar el campionat en tercera posició.
Martínez competirà amb Pep Guardiola (Manchester City), Ernesto Valverde (FC Barcelona) i Zinedine Zidane (Reial Madrid), entre altres.
La lista de candidats es completa amb Massimiliano Allegri (Juventus), Stanislav Cherchesov (Rússia), Zlatko Dalic (Croàcia), Didier Deschamps (França), Jurgen Klopp (Liverpool), Gareth Southgate (Anglaterra) i Diego Pablo Simeone (At. Madrid).
Robert Martínez, nominat per la FIFA a millor entrenador de l'any
El balaguerí competirà amb Guardiola, Zidane i Valverde
ARA A PORTADA
Publicat el
25 de juliol de 2018 a
les 18:52
Et pot interessar
-
Esports
El balaguerí Quico Pla conquereix una nova Champions amb el Barça d’handbol
-
Esports Els clubs esportius de Balaguer alcen la veu contra la paralització d’infraestructures esportives
-
Esports
La fi del Lleida CF
-
Esports
Detingut per estafa el nou inversor del Lleida CF: «No és una persona real»
-
Esports
L'Hiopos Lleida tornarà a jugar a l'ACB la propera temporada
-
Esports
1,8 milions per sobreviure: les claus del relleu a la propietat del Lleida CF
