El Jutjat Mercantil número 6 de Barcelona ha adjudicat la cristallera Cricursa, amb seus a Balaguer, la Sentiu i Granollers, a l’oferta presentada per l’empresa de Lleó, Soluciones Integrales de Curvado S.L.
S’acaba així amb el període d’interinatge que havia viscut des de la presentació del concurs de creditors. En aquest sentit, la venda va en línia amb les voluntats dels treballadors, que havien votat aquesta firma lleonesa en la consulta interna.
La venda s’autoritza pes 14,7 milions d’euros i en la resolució del jutjat mercantil s’especifica que s’opta per aquesta opció perquè és la que “ofereix més garanties en termes de continuïtat empresarial i laboral” a més d’una “major i més ràpida satisfacció dels interessos dels treballadors”. Segons consta en l’auto del jutge, aquesta empresa es va comprometre a subrogar “un màxim de 125 treballadors”.
Una empresa de Lleó es queda Cricursa després del concurs de creditors
L’oepració es fixa en 14,7 milions i la firma es compromet a subrogar 125 treballadors
ARA A PORTADA
Publicat el 21 d’abril de 2022 a les 08:12
Actualitzat el 21 d’abril de 2022 a les 08:22
Et pot interessar
-
Societat La CUP i Fruita amb Justícia Social denuncien la mort d’un temporer a Fraga
-
Societat Una alumna de la Seu d’Urgell, la millor nota de les PAU a Lleida
-
Societat Catalunya preveu una collita de pera un 43% més gran que la de l'any passat, però encara per sota de la mitjana
-
Societat Dos germans de Bellpuig reben una reclamació d’Hisenda per una multa del seu pare ja difunt
-
Societat El turisme a Lleida es concentra en pics d’estiu i hivern, amb comarques que quintuplican la població
-
Societat La coca de recapte, estrella del Sant Joan a Lleida