Aquest divendres a les 8 del vespre, el pianista i compositor David Martell oferirà un concert a la Sala Dos de Gener d'Artés en el marc del cicle de concerts Artés és Música, organitzat per l'Ajuntament i l'Escola Municipal de Música.
Dedicatòries, nom que dona títol al concert, són un total de setze peces que el pianista va escriure i compondre durant el confinament de la primavera de 2020 derivat de la pandèmia i que va dedicar a totes les persones del món sanitari. Obres d'estils diversos, com Solidaritat, Reflexions, Recerca… amb les quals l'autor vol mostrar la seva mirada personal de les diferents sensacions i estats d'ànim viscuts en aquell període i fer-ne reflexionar l'oient.
Les entrades per al concert es poden adquirir a través de la pàgina web www.artes.cultura.cat o a la Biblioteca d'Artés (Dilluns i dimarts de 17.00h a 20h, Dimecres de 11.00 a 13.00h // 17.00h a 20.00h i Dijous de 17.00h a 20.00h).
Artés és Música presentarà divendres David Martell amb el seu «Dedicatòries»
El pianista i compositor va crear les setze peces del concert durant el confinament de la primavera de 2020
ARA A PORTADA
-
Osona, Alt Penedès i Bages, les que més recursos han sol·licitat per millorar la transparència local Redacció
-
-
Manresa enderroca tres edificis al Centre Històric per seguretat i per impulsar habitatge assequible Pere Fontanals
-
Ona Bonet afronta a Polònia el repte més gran de la seva carrera amb les millors del món Pere Fontanals
-
Publiquen els resultats del sorteig per gaudir dels actes de la Festa Major des de balcons municipals Redacció
Publicat el 12 de maig de 2021 a les 09:55
Et pot interessar
-
Cultura i Mitjans Manresa obre la convocatòria per escollir la nova pubilla i el nou hereu 2025
-
Cultura i Mitjans Sant Fruitós de Bages viurà al setembre la segona edició de la Festa de la Verema
-
Cultura i Mitjans L'Observatori de Castelltallat amplia les sessions dels Perseids per l'alta demanda
-
Cultura i Mitjans Els Tirallongues, impulsats pels castells de set a la Catalunya Nord, es preparen per a la Festa Major
-
Cultura i Mitjans ERC qüestiona la cessió de Vallhonesta i reclama que l'ermita sigui propietat pública
-
Cultura i Mitjans «Esclat», de Jordi Cirera, guanya el concurs de cartell de la Festa Major de Sallent 2025