Aquest dissabte, 14 de març, l'Escola Municipal de Música d'Artés rebrà la visita del conjunt Pet'n'Bone, integrat pel trompetista Ramon Figueras i el trombonista Guillem Boltó. Juntament amb diversos alumnes del centre artesenc, els dos músics -que són, alhora, els encarregats de donar vida a la secció de vent de la popular formació Doctor Prats- participaran en un concert conjunt que tindrà lloc a les vuit del vespre a la Sala Dos de Gener i que s'emmarca dins del cicle Artés és Música, una programació cultural impulsada per l'Ajuntament del municipi i l'Escola de Música.
Figueras i Boltó, però, no només prendran part en el concert del vespre: durant el matí, tots dos oferiran una classe magistral adreçada a la trentena d'alumnes de trompeta, trombó i tuba del centre que servirà per acabar de bastir les partitures que composaran la primera part del concert. Pel que fa a la segona part, la Banda i l'Orquestra de l'Escola de Música pujaran a l'escenari i, conjuntament amb els dos convidats de luxe, interpretaran diversos temes de la banda Doctor Prats amb una versió simfònica que ha estat arranjada per l'oboista i professor del centre, Guillem Vilar. El recital també comptarà amb la participació de diversos alumnes de l'aula de cant que assumiran la part vocal de diversos dels números del programa.
Les entrades per assistir al concert tenen un preu de 5 euros (amb descomptes per a famílies nombroses, monoparentals, menors de 25 anys i majors de 65 anys) i es podran adquirir el mateix dia 14 a l'entrada de la Sala Dos de Gener.
Dos membres de Doctor Prats participaran dissabte en un concert impulsat per l'Escola de Música d'Artés
Es tracta de Ramon Figueras i Guillem Boltó, trompetista i trombonista de la formació, que acompanyaran l'alumnat del centre en un recital que tindrà lloc a la Sala Dos de Gener
ARA A PORTADA
Publicat el 10 de març de 2020 a les 13:45
Actualitzat el 10 de març de 2020 a les 13:48
Et pot interessar
-
Cultura i Mitjans Reconeixement als guardonats de la Catalunya Central amb la Creu de Sant Jordi i les Medalles President Macià
-
Cultura i Mitjans Dues obres mestres de la Seu de Manresa viatjaran al Museu del Prado
-
Cultura i Mitjans Dotze rutes de la Catalunya Central s'incorporen a arquitecturacatalana.cat
-
Cultura i Mitjans LaTrup Duet omple de música la Piscina Municipal de Súria
-
Cultura i Mitjans Descobreixen un nou fogar neandertal de prop de 40.000 anys a les Coves de Moià
-
Cultura i Mitjans La torre mil·lenària de Manresa que no has vist mai (i que pot desaparèixer per sempre)